0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB

Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB

Akcia

Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB
Racingline Performance chladič prevodového oleja DSG DQ381 MQB

Cena s DPH: 850

Cena bez DPH: 708

Pôvodná cena s DPH: 890

Zľava: 4%

Výrobca: Racingline Performance

Kód produktu: VWR29DQ381

Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

Racingline Performance DSG Oil Cooler System MQB DQ381

Racingline jedinečný chladič prevodového oleja DSG prevodovky je nevyhnutný pre akékoľvek vozidlo MQB 2.0 TSI, ktoré je upravené a produkuje tak vyšší krútiaci moment (výkon), s ktorým sa jazdí na okruhu či kopci alebo agresívne po okresných cestách pri vyšších teplotách okolitého vzduchu. Je to kompletný balík dielov pripravený na inštaláciu, ktorý využíva dizajn sendvičovej dosky pre priamu a spoľahlivú inštaláciu.

Motorový olej nie je jediný olej vo Vašom vozidle, ktorého teplotu musíte držať na prevádzkových hodnotách. Prevodový olej v DSG prevodovkách neslúži len ako mazanie ozubeného súkolesia so synchrónmi , vidličiek a ložísk, ale aj ako mazanie a chladenie lamiel. Pri radení rýchlostí dochádza medzi lamelami a trecími diskami ku treniu, ktoré prevodový olej zahrieva. Čím vyšší krútiaci moment prevodovka prenáša, tým je trenie väčšie a tým pádom rastie aj teplota prevodového oleja. Navyše je prevodový olej stláčaný čerpadlom a preháňaný cez radu ventilov čo jeho teplotu ďalej zvyšuje. V jednoduchosti povedané, čím vyšší je výkon (krútiaci moment) Vášho vozidla a čím agresívnejšie jazdíte, tým dôležitejšie je chrániť prevodový olej pred prehriatím.

Pri agresívnej jazde napríklad na okruhu či kopci sa sériový olejovo-vodný výmenník tepla (chladič) DSG ľahko prehreje a nedokáže tak odvádzať dostatočné množstvo tepla z prevodového oleja, čo má za následok nárast teploty prevodového oleja a stratu jeho mazacích vlastností, viskozity a degradáciu.

DSG prevodovky ale nie sú úplne hlúpe a proti prehriatiu oleja sa snažia brániť. Keď dôjde k nárastu  teploty prevodového oleja tak TCU (riadiaca jednotka prevodovky) vyšle signál pre ECU (riadiaca jednotka motora) aby znížila krútiaci moment a teda aj výkon. Prevodovka samotná sa chráni tým, že predĺži čas radenia a v extrémnych prípadoch vozidlo uvedie do tzv. núdzového režimu kde je výrazným spôsobom obmedzený ako výkon a krútiaci moment motora, tak aj maximálne otáčky a rýchlosť vozidla.

Racingline kit olejového chladiča pre DSG prevodovky tento problém rieši pridaním dodatočného externého chladiča vzduch/olej umiestneného priamo do prúdu chladného vzduchu v prednej časti vozidla. Po jeho inštalácii sa teploty oleja znížia približne o 15 - 20°C (v závislosti od toho ako sa auto používa, aká je okolitá teplota, aký rútiaci moment prevodovka prenáša...).

Tento kit využíva dômyselný dizajn, ktorý zachováva továrenské chladenie olej/voda a dopĺňa ho termostaticky ovládaným chladičom namontovaným v prednej časti vozidla. Zdvojnásobuje tak chladiacu schopnosť, ale len vtedy keď je to potrebné a prispieva tak k menšiemu prenosu tepla do vodného systému.

Termostat sa otvorí až keď prevodový olej prekročí stanovenú prevádzkovú teplotu. Nemusíte sa teda báť, že v chladnejšom počasí sa bude prevodový olej zbytočne preháňať cez chladič a že dosiahnutie prevádzkovej teploty bude trvať dlhšie. Po otvorení termostatu je olej čerpaný cez husto uložené rebrá 10-radového chladiča namontovaného priamo v prúde chladného vzduchu kde ho tento nápor výrazne ochladí.


Racingline kit obsahuje:

- Montážne konzoly chladiča oleja

- AN10 210 opletané nylonové prívodné a spätné vedenie

- CNC obrábaný termostatický adaptérový blok

- Náhradný nízkoprofilový výmenník tepla olej/voda

- AN10 10-radové jadro chladiča olej/vzduch

- Upevňovaciu sadu obsahujúcu všetky potrebné matice, skrutky, podložky a gumené silentbloky

Súprava je určená pre všetky vozidlá MQB platformy a je dodávaná s dvomi súpravami držiakov. Jedna sada je určená pre modely Audi S3, druhá pre všetky modely Golf 7 a ďalšie modely MQB. Montáž konzol vyžaduje vyvŕtanie otvorov pre skrutky cez prednú výstuhu.


Určenie:

VW Golf 7 & 7.5 GTI & Clubsport 2013-2020

VW Golf 7 & 7.5 R 2013-2020

VW Golf 7 & 7.5 1.8 TSI 2013-2020

VW Passat 2.0 TSI B8 2015+

VW Arteon 2.0 TSI 2017+

VW T-Roc R 2.0 TSI 2019+

VW Tiguan II 2.0 TSI 2016+

VW Jetta VII GLI 2019+

Audi S3 8V 2013-2020

Audi A3 2.0 TSI / 1.8 TSI 8V 2013-2020

Audi TT 3 2.0 TSI 8S 2014+

Audi TTS 3 2.0 TSI 8S 2015+

Audi SQ2 2018+

SEAT Leon III Cupra 5F 2014-2020

SEAT Leon III 1.8 TSI 5F 2014-2020

Cupra Ateca 2018+

Škoda Octavia III vRS 2.0 TSI 5E 2014-2020

Škoda Superb III 1.8 / 2.0 TSI 3V 2015-2020