0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne

APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne
APR Big Brake Kit 380x34mm Audi RS3 8V Hatchback - Čierne

Cena s DPH: 5 450

Cena bez DPH: 4 542

Výrobca: APR

Kód produktu: BRK00023

Dostupnosť produktu: Na objednávku

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR Big Brake Kit 380x34mm

APR s potešením predstavuje svoj vlastný ultra odolný brzdový kit, ktorý obsahuje množstvo high tech vylepšení a je navrhnutý priamo pre konkrétne vozy koncernu VW. Tento brzdový kit sprostredkúva masívny brzdný účinok a značnú úsporu hmotnosti a to všetko za veľmi prijateľnú cenu. Je určený pre široké spektrum využitia od bežného každodenného použitia na výkonných autách, cez dynamickú jazdu po okresných cestách či kopcoch, až po jazdy na závodných okruhoch. Tento systém svojou brzdnou silou, výdržou a výkonom jednoducho prekoná ako sériový brzdový systém, vrátane podstatne väčších a ťahších bŕzd z Audi RS3 / TT RS, tak aj množstvo brzdových kitov iných výrobcov, ktoré sú momentálne na trhu. Jednoducho povedané, málo ktorý brzdový kit sa môže svojimi vlastnosťami a cenou porovnávať s tým od APR. Zatiaľ čo väčšina výrobcov brzdových systémov musí robiť  veľké ústupky na to, aby ich brzdy vyzerali atraktívne, aby z nich odstránili čo najviac prebytočnej hmotnosti, ale zároveň udržali cenu čo najnižšie, APR brzdový systém je navrhnutý jednoducho tak, aby brzdil lepšie, vydržal dlhšie a obstál v skúške časom.

Brzdový kit obsahuje:

 Väčšie 6-piestové strmene vyfrézované z hliníkovej zliatiny z vysoko pevnostnými skrutkami pre zaistenie väčšej tuhosti

Väčšie a hrubšie 350x34mm alebo 380x34mm drážkované 2-dielne plávajúce kotúče so stredom vyfrézovaným z hliníkovej zliatiny

Upevňovacie držiaky (adaptéri) pre strmene, ktoré sú vyrobené z hliníkovej zliatiny a obsahujú závitové vložky z nehrdzavejúcej ocele pre zaistenie maximálnej životnosti závitu

Teflónové brzdové hadice s nerezovým opletom

Vysokovýkonné brzdové platničky verzie High-performance Street štandardného rozmeru s možnosťou nahradenia platničkami od iných výrobcov

Všetok montážny materiál je súčasťou balenia a je vyrobený z nehrdzavejúcej ocele pre zabezpečenie dlhej životnosť a odolnosti proti korózii


Vlastnosti:

Drážkovanie kotúča je navrhnuté tak, aby rovnomerne distribuovalo teplo po povrchu kotúča a aby zvýšilo počiatočnú brzdnú odozvu (initial bite) pri súčasnom zachovaní tichého a plynulého chodu v širokom rozsahu aplikácií

Kotúče sú potiahnuté špeciálnou čiernou povrchovou úpravou proti kontaminácii a korózii, ktorá zaisťuje, že sa do brzdových platničiek nevsiaknu žiadne oleje či mazivá, ktoré by mohli znížiť ich trecí koeficient

Ľahšie ako sériové brzdy, ale nie zbytočne odľahčené až natoľko, aby počas brzdenia pôsobili surovoa   produkovali nadmerné množstvo hluku a vibrácií (NVH - noise, vibration, harshness) ku ktorým môže dôjsť pri použití ultraľahkých brzdových systémov.

Európske extrémne odolné eloxovacie farbivá odolné voči UV žiareniu a teplote pre čo najlepšie zachovanie farieb

Ručne leštené piesty z nehrdzavejúcej ocele so zrkadlovým povrchom, ktoré 10-násobne znižujú rýchlosť prenosu tepla do tesnení strmeňa a brzdovej kvapaliny v porovnaní s hliníkovými piestami nachádzajúcimi sa v mnohých brzdových systémoch iných výrobcov.

Vysokoteplotne a vysokotlakovo odolné vnútorné prachovky/ guferá.  Umiestnenie tesnení do vnútra strmeňa zabezpečuje nielen najdlhšiu životnosť tesnení nielen pri podmienkach spojených s denným jazdením, ale zabraňuje sa tak ak poškodeniu tesnení pri jazdách na závodnom okruhu (ako sa bežne stáva v prípade použitia vonkajších prachoviek pri iných brzdových systémoch).

Bezšvové CuNi brzdové trubky pre zaistenie maximálnej odolnosti proti korózii a vibráciám

Predpätý systém brzdových platničiek je navrhnutý tak, aby znížil hlučnosť a pískanie počas brzdenia

Zariadenia na zaznamenávanie maximálnej teploty (MTR - Maximum Temperature Recording) na strmeňoch aj kotúčoch

Logá sú vyleptané laserom, takže nebudú poškodené brzdovou kvapalinou alebo rozpúšťadlami (ako je tomu v prípade lakovaného loga či nálepky často používaných na strmeňoch iných výrobcov)

Navrhnuté, skonštruované a vyrobené v Južnej Afrike odborníkmi so spoločnosti Powerbrake

Informácie o kompatibilite brzdových platničiek

Pre viac odborných informácií ohľadom tohoto brzdového kitu môžete stiahnuť prezentáciu: Brake Upgrade presentation


Brzdové platničky

1. High-performance street – súčasťou brzdového kitu

Špeciálne navrhnuté pre výkonné autá a každodennú použiteľnosť . V súčasnosti sú to jedny z najlepších vysokovýkonných brzdových platničiek na trhu. Táto zmes rýchlo zaberá a poskytuje silný brzdný výkon v širokom rozsahu teplôt. Hneď po zošliapnutí brzdového pedálu nasleduje prudký počiatočný nástup brzdnej sily tzv. „Initial bite“, po ktorom ďalej mierne stúpa krivka brzdnej sily – to všetko počas jediného brzdenia. Tento mierny nárast brzdnej sily v neskorších fázach brzdenia využíva zvýšenú priľnavosť predných pneumatík, ktorá je k dispozícii po prenose hmotnosti vozidla na prednú nápravu počas typického (stredne tvrdého) brzdenia. V spojení s kvalitnými pneumatikami je výsledkom značne kratšia brzdná dráha. Zmes sa ďalej vyznačuje vysokým priemerným trecím koeficientom a zlepšenou odolnosťou proti vädnutiu v porovnaní s väčšinou OEM či inými každodenne využiteľnými platničkami.

Optimálny teplotný rozsah: 0 - 500 °C

Najlepšia voľba pre bežné každodenné jazdenie

Neodporúča sa na použite na závodných okruhoch

2. Advanced Street / Entry-level Track Day

Táto zmes ponúka podobné vlastnosti ako zmes High-performance Street pokiaľ ide o mierne stúpajúcu krivku brzdnej sily počas jedného brzdenia. Ponúka trochu menej prudký počiatočný nástup brzdnej sily tzv. „Initial bite“, pri brzdení v bežnej premávke s chladnými platničkami a kotúčmi. Tejto zmesi trvá trochu dlhšie kým si sadne a zabehne sa. Preferuje prevádzku pri trochu vyšších prevádzkových teplotách, aby sa na kotúčoch udržal trecí film, ktorý sa na nich vytvoril počas procesu zábehu. Túto zmes je teda možné prevádzkovať pri vyšších maximálnych teplotách ako je štandardná zmes High-Performance Street, no aj napriek tomu brzdy vädnúť nebudú. Dodatočný rozsah prevádzkových teplôt znamená, že táto zmes je vhodná aj na track days či ostrejšiu jazdu do kopca. Táto zmes je ideálnou voľbou pre zákazníkov, ktorí z času na čas navštevujú závodný okruh či kopec, no pred týmto jazdením nechcú meniť platničky za iné.

Optimálny teplotný rozsah: 0-630 °C

Najlepšia voľba pre zákazníkov, ktorí chcú požívať jedny platničky počas bežného jazdenia v premávke ale aj pre príležitostné jazdenie na závodnom okruhu či kopci

Použiteľné pre príležitostné jazdenie na závodnom okruhu, no teba počítať s vyšším opotrebením bŕzd pri dlhšom a náročnejšom okruhovom jazdení

3. Advanced Track Day

Táto zmes je špecificky zameraná na dlhšie a náročnejšie jazdenie na závodnom okruhu a po zohriati na prevádzkovú teplotu ponúka plný brzdný výkon závodných platničiek. Tieto platničky sa dajú použiť aj pri jazdení mimo okruhu, no teba počítať so zvýšeným hlukom a možným pískaním pri brzdení. Neodporúča sa, používať tieto platničky pre každodenné jazdenie v bežnej premávke, pretože na ich správne fungovanie ich treba najprv zohriať na prevádzkovú teplotu. Taktiež sa prejaví zrýchlené opotrebovanie kotúčov aj samotných platničiek. Nepriaznivým faktorom je aj vyšší hluk počas brzdenia. Na trati ale táto zmes ponúkne bezkonkurenčný brzdný výkon a odolnosť proti vädnutiu a je tak významným krokom vpred v porovnaní s Advanced Street / Entry-level Track Day zmesou. Materiál platničiek je veľmi priateľský ku opotrebeniu kotúčov aj samotných platničiek počas náročnej jazdy na okruhu. Má mierne stúpajúcu krivku brzdnej sily a aj jej dávkovanie zostáva vynikajúce. Medzi platničkou a trecím materiálom sa nachádza mechanická vrstva zadržiavacieho systému, ktorá slúži na dosiahnutie maximálnej odolnosti proti odtrhnutiu trecieho materiálu od platničky počas použitia pri vysokej teplote, ktorá náročnú jazdu na okruhu sprevádza. Pokročilí okruhový jazdci skutočne ocenia vlastnosti, výkon a životnosť, ktorú táto zmes ponúka. Pre pokročilých šoférov, ktorí používajú svoje auto ako na denné jazdenie v premávke tak aj na okruhové jazdenie odporúčame stratégiu dvoch sád platničiek.  Pre dennú prevádzku v premávke odporúčame použiť zmes High-performance street a pre okruhové jazdenie zase zmes Advanced Track Day.

Optimálny teplotný rozsah: 100 - 800 °C

Najlepšia voľba pre okruhové jazdenie

Tieto platničky sa dajú použiť aj pri jazde na a z okruhu, no teba počítať so zvýšeným hlukom a možným pískaním pri brzdení


Konštrukcia strmeňa

Strmene pre APR brzdový kit sú CNC obrábané z hliníkových polotovarov pre letecký priemysel vo výrobnom závode spoločnosti Powerbrake a ponúkajú extrémnu pevnosť a tuhosť. Je to čiastočne vďaka materiálu a konštrukcii, ako aj vďaka vylepšenému dizajnu FEA. Konštrukcia strmeňa ponúka optimálnu rovnováhu medzi redukciou hmotnosti a udržiavaním hladkého a tichého brzdenia. Odstránenie príliš veľkej hmotnosti z brzdového strmeňa môže viesť k zvýšeniu hladiny hluku, vibrácií a surovosti pri brzdení tzv. NVH - noise, vibration, harshness. APR strmene boli špeciálne navrhnuté pre cestných ale aj okruhových nadšencov, ktorí požadujú maximálny brzdný výkon pri zachovaní nízkej úrovni hluku, vibrácií a surovosti. Strmene APR sú tiež podstatne ľahšie ako sériové strmene, pričom si zachovávajú hladkú a tichú prevádzku. Aj keď dizajn znižuje váhu strmeňov, je ponechaná dôležitá kritická váha, aby sa zaistilo, že strmene nespôsobia nadmerné množstvo NVH, ako je to v prípade mnohých dizajnov, ktoré dnes na trhu šetria hmotnosť na úkor NVH. Jednoducho povedané, odstránenie príliš veľkého množstva materiálu zo strmeňa kvôli úspore hmotnosti a vzhľadu spôsobuje veľké straty tuhosti a NVH a veľakrát s absolútne nemerateľným prírastkom  brzdného výkonu.


Povrchová úprava strmeňa

APR strmne sú eloxované eloxovacími farbivami, ktoré ponúkajú maximálnu odolnosť proti UV žiareniu a farebnú stálosť, a svojimi vlastnosťami ďaleko prevyšujú iné eloxovacie metódy na trhu. Povrchová úprava je navrhnutá tak, aby si zachovala svoju farbu aj pri extrémnych teplotách, na ktoré sa strmene zohrejú počas agresívneho jazdenia na okruhu. To je v rozpore s práškovým náterom alebo epoxidovými nátermi, ktoré majú tendenciu po zohriatí na tieto vysoké teploty meniť farbu, zhnednúť alebo sa spáliť. Podobne, v porovnaní s inými povrchovými úpravami, povrchovú úpravu APR bŕzd nepoškodí ani brzdová kvapalina ani väčšina čistiacich prostriedkov či rozpúšťadiel. Logo je totiž na strmeň vypálené laserom, na rozdiel od lakovaných log, ktoré bežne používajú mnohí ďalší výrobcovia strmeňov. APR Logo teda opäť nebude nijako poškodené brzdovou kvapalinou ani čističmi bŕzd.


Skrutky strmeňa

Naše strmene používajú skrutky s vysokou pevnosťou, ktoré sa vyrábajú v Európe. Skrutky výrazne zvyšujú tuhosť strmeňa pričom pridávajú len minimum hmotnosti navyše. Strmene sú výrazne tuhšie ako väčšina sériových alebo aftermarketových jednodielnych (monoblock) strmeňov, ktoré sa zvyčajne odlievajú alebo kujú z hliníkových zliatin série 2000, 6000 alebo 7000. Táto monoblock metóda je výroby strmeňov je síce najlepšia a najpokročilejšia, no iba za predpokladu použitia mimoriadne drahých zliatin, ktoré nie sú komerčne dostupné za prijateľnú cenu. Jednoducho povedané závodné, monoblock strmene, ktoré sú použité napríklad na monopostoch F1, nie sú vyrobené z rovnakého materiálu aký nájdete na cenovo dostupných brzdových kitoch pre cestné vozidlá. Skrutky používané v APR strmeňoch sú potiahnuté špeciálnou čiernou vrstvou, ktorá ponúka mimoriadnu odolnosť proti korózii a zároveň negatívne neovplyvňuje pevnosť skrutky. Skrutky sú namontované na vnútornej strane strmeňa, takže vonkajšia strana strmeňa má pri pohľade cez disk čistý a atraktívny vzhľad.


Príslušenstvo strmeňa

Všetok hardvér strmeňa, okrem skrutiek spájajúcich časti samotného strmeňa, je vyrobený z nehrdzavejúcej ocele, čo je zriedkavý jav aj pri drahých sériových brzdách, či brzdách iných výrobcov. Je tak zaistená najvyššia úroveň odolnosti proti korózii.


Potrubie brzdovej kvapaliny

Bezšvové potrubie brzdovej kvapaliny je vyrobené zo zliatiny CuNi. Tento materiál zvláda vysokofrekvenčné vibrácie oveľa lepšie ako potrubie z nehrdzavejúcej ocele, ktoré sa bežne používajú pri iných brzdových kitoch. Je bežné, že švové potrubia časom prasknú pozdĺž švov. Potrubie brzdovej kvapaliny je zvonku chránené vysokoteplotným silikónovým chráničom a je vedené tak, aby sa nedotýkalo strmeňa. Zabezpečí sa tak tlmenie vibrácii a ochráni sa tak samotné potrubie pred predratím o telo strmeňa.


Vnútorné tesnenia piestov

APR strmene majú tesnenie a prachovku umiestnené v telese strmeňa a okolo piestov. Do veľkej miery tak klesá možnosť ich poškodenia nečistotami z kotúčov či platničiek, ktoré vznikajú počas brzdenia. Odpadá tým použitie vonkajšieho gumeného tesnenia okolo piestov, ktoré sa často roztopí alebo inak poškodí pri opakujúcom sa prudkom brzdení.


Systém zaznamenávania maximálnej teploty strmeňa

Maximum Temperature Recording (MTR) ako sa tomuto systému v angličtine hovorí je systém, ktorý poskytuje trvalý záznam o maximálnej dosiahnutej prevádzkovej teplote. Keď sa vozidlo odstaví hodnoty je možné odčítať zo zadnej strany strmeňa. Toto meranie má omnoho väčšiu výpovednú hodnotu ako klasické meranie laserovým teplomerom, pretože to nie je možné počas prevádzky a hodnoty teplôt tak nie sú presné. Tieto údaje sa môžu ukázať ako neoceniteľné pri výbere správnej brzdovej kvapaliny.


Kotúče

Brzdové kotúče použité v APR brzdovom kite sú odlievané z liatiny s vysokým obsahom uhlíka, ktorá poskytuje vynikajúcu výdrž a stabilitu pri vysokých tepelných zaťaženiach, ktoré na kotúče pôsobia počas agresívnej jazdy na okruhu či kopci. Rotory v APR brzdovom kite sú 2-dielne, plávajúce a obsahujú špeciálne navrhnuté vetracie kanály, ktoré zväčšujú vzduchom ofukovanú plochu vnútra kotúča a tak zabezpečujú jeho ideálne chladenie. Dizajn zahŕňa aj robustné steny kotúčov pre zvýšenie kapacity tepla, ktoré dokáže kotúč pohltiť. Táto vlastnosť je veľmi dôležitá hlavne pri dynamickej jazde či jazde na závodnom okruhu kde sa na brzdách generuje vysoká teplota a pri vozidlách ktoré nie sú vybavené vedeniami vzduchu na podporu chladenia bŕzd ako to máte možnosť vidieť na závodných autách. Vedením vzduchu treba rozumieť nasávacie otvory v prednej časti vozidla kde sa pri jazde generuje vyšší tlak vzduchu, ktorý následne putuje vysokou rýchlosťou cez potrubie a je vyústený priamo na stred kotúča kde si ho lopatky cez vetracie kanály rozvedú kam treba a nie to „vedenie vzduchu“, ktoré máte možnosť vidieť na svojich sériových autách. Máloktorý majiteľ cestného vozidla je ochotný si toto chladenie bŕzd nechať dorobiť a tak sú tieto hrubé steny diskov naozaj reálnym prínosom pokiaľ ide o tepelnú kapacitu, trvanlivosť a životnosť kotúča. APR kotúče sú navrhnuté tak, že neobetúvajú chladiacu kapacitu na úkor hmotnosti tak ako je tomu pri brzdových kitoch, ktoré používajú tenšie kotúče a / alebo podstatne menej chladiacich kanálov / lopatiek. Výhody plynúce zo zníženia hmotnosti sú výrazne prekonané a prevýšené výhodami vyššej brzdnej kapacity a účinku.

Dizajn povrchu kotúča poskytuje vynikajúcu rovnováhu medzi funkčnými aspektmi, ako je efektívne odvádzanie plynov, karbonizovaného materiálu platničiek, vody pri jazde v daždi a praktickými aspektmi, ako je dobrá rovnováha medzi prudkým počiatočným nábehom brzdnej sily a nízkym NVH. Drážkovaný vzor povrchu kotúča tiež poskytuje dobrú charakteristiku pri zovretí aj uvoľnení brzdových platničiek, ktoré sa perfektne hodí pre dynamickú jazdu na cestách, kopcoch čí závodných okruhoch, pre ktoré sú tieto brzdy navrhnuté. Každá zostava 2-dielneho disku sa meria pomocou švajčiarskeho meracieho zariadenia na hádzanie a zmenu hrúbky kotúča. Pokiaľ ide o QC kontrolu, tak na týchto kotúčoch sa nevykonáva šaržová ani štatistická kontrola kvality. Každý jednotlivý kotúč sa meria samostatne a tolerancie použité pri jeho obrábaní sú až trikrát prísnejšie ako býva zvykom.


Stredy kotúčov

Ľahké stredy kotúčov sú vyrobené a opracované z pevnej zliatiny hliníka vysokej kvality, čo vytvára extrémne silný komponent pri zachovaní nízkej hmotnosti. Všetky stredy kotúčov sa podrobujú FEA a tepelnej analýze na potvrdenie pevnosti a tuhosti pri zaťažení a ich povrch je eloxovaný špeciálnou vrstvou na zabezpečenie maximálnej životnosti. Všetky logá a značky sú vypálene laserom.

 


Zaznamenávanie maximálnej dosiahnutej teploty kotúčov

APR systém MTR (Maximum Temperature Recording) poskytuje trvalé záznamy o najvyšších prevádzkových teplotách, ktoré disky dosiahnu pri skutočnej jazde. Tieto informácie sú mimoriadne cenné pri výbere správnej zmesi brzdových platničiek pre vašu aplikáciu. Keď sa dosiahne teplotný rozsah, každá značka zmení farbu. Dlhšia červená značka poskytne farebný gradientový graf na ďalšie spresnenie špecifických teplôt.

Modrá → Hnedá pri 275°C
Zelená → Biela pri 460°C
Oranžová → Žltá pri 550°C
Ružová → Biela pri 630°C
Dlhšia červená značka zmení farbu na rôzne odtiene v rozmedzí od 105°C až po 1270°C


Plávajúce elementy

Tento plávajúci systém sa osvedčil počas mnohých rokov používania na okruhoch. Umožňuje aby sa trecí krúžok kotúča radiálne rozťahoval a sťahoval bez akýchkoľvek obmedzení počas jeho zohrievania  a ochladzovania. To významne znižuje namáhanie krúžkov a stredu kotúča a tak znižuje pravdepodobnosť zdeformovania či prasknutia brzdového kotúča pri súčasnom zachovaní konzistentného pocitu z brzdového pedálu. Aj napriek tomu, že tento brzdový kit je navrhnutý na okruhové jazdenie, veľký zreteľ sa kládol aj na produkciu hluku a vibrácií počas brzdenia, čo má za následok veľmi tichú prevádzku počas každodenného používania v premávke.


Držiaky strmeňov – adaptéry

Adaptéry sú vyrobené z hliníkovej zliatiny určenej pre letecký priemysel a následne sú CNC opracované. FEA testované na pevnosť a tuhosť s tvrdo eloxovaným povrchom. Adaptéry obsahujú v mieste závitov závitové vložky z nehrdzavejúcej ocele pre zaistenie dlhej životnosti závitu. Pretože strmene majú vylepšenú FEA konštrukciu, ktorá obsahuje zosilnený mostík, tak pri výmene brzdových platničiek stačí tento mostík odstrániť. Platničky je teda možné vymeniť bez nutnosti skladania strmeňa z adaptérov.  Závitové vložky, ktoré sa v leteckom priemysle vo veľkej miere používajú sú pevnejšie a odolnejšie voči opotrebeniu ako závity rezané priamo do hliníka, čo vedie k výrazne zvýšenej životnosti. Samosvorná vlastnosť závitových vložiek umožňuje montáž skrutiek strmeňa bez potreby použitia lepidla na závity, pokiaľ sú tieto skrutky správne utiahnuté. V kombinácii s patentovaným povlakom majú skrutky vynikajúce klzné vlastnosti a poskytujú vynikajúcu presnosť pri uťahovaní na predpísaný moment. V porovnaní s inými zostavami sa táto zostava dá veľmi ľahko zložiť a rozobrať.


Brzdové hadice

APR brzdové hadice majú extrudovanú teflónovú vnútornú vrstvu, ktorá je vysoko odolná voči agresívnym chemickým vlastnostiam moderných brzdových kvapalín. Dokážu zvládnuť oveľa vyššie teploty ako gumené hadice náchylné na rozťahovanie. Teflonové vnútorné vedenie je pokryté 32 prameňmi z pevne tkaných vlákien z nehrdzavejúcej ocele, ktoré poskytujú vynikajúcu odolnosť proti rozťahovaniu pod tlakom. Nerezový oplet hadice je pokrytý polymérovou vonkajšou vrstvou, ktorá zabraňuje prenikaniu špiny medzi oplet a vnútornú výstelku. Tvarované koncovky sú vyrobené z nehrdzavejúcej ocele 304, na rozdiel od pokovovaných koncoviek z mäkkej ocele bežných pri iných brzdových kitoch. Jednoducho povedané, tieto hadice poskytujú najlepší možný pocit z brzdového pedálu, poskytujú vynikajúcu trvanlivosti a spoľahlivosť a sú extrémne odolné proti korózii.


Variant

Čierne strmene

Určenie

AUDI RS3 8V Hatchback