0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ

GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ

Akcia

GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ
GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ
GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ
GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ
GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ
GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ
GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ
GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ
GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ
GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI ŠKODA Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, AUDI S3 8Y, CUPRA Leon KL1/KL8 Formentor VZ

Cena s DPH: 230

Cena bez DPH: 187

Pôvodná cena s DPH: 250

Zľava: 8%

Výrobca: GFB

Kód produktu: T9480

Dostupnosť produktu: Na objednávku

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

GFB VTA Blow Off ventil 2.0 TSI EA888.4

Model T9340 je najnovším prírastkom do radu atmosférických (Blow Off) ventilov VTA od spoločnosti GFB (Go Fast Bits).

Blow Off ventily radu VTA sú atmosférické typy ventilov. Na rozdiel od recirkulačných Blow Off ventilov, ktoré vracajú vzduch naspäť do sania, čím je zachovaný zvukový prejav OEM ventilu, atmosférické ventily vypúšťajú vzduch do atmosféry, čo je sprevádzané charakteristickým zvukovým prejavom „tssss“. V prípade, že chcete aby bol zachovaný zvukový prejav odfukovania ako pri sériovom vozidle treba zvoliť recirkulačné DV+ prevedenie - T9380.

T9480 je špeciálne navrhnutý ako kompletná náhrada za novšiu generáciu OEM recirkulačných ventilov, ktoré sa nachádzajú vo vozidlách ako napríklad VW Golf 8 GTI/R, ŠKODA Octavia IV RS, AUDI S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor VZ a v ďalších podobných vozidlách VW Group vybavenými benzínovými motormi 2.0 TSI/TFSI EA888.4 a turbodúchadlami Garrett / Continental.

Na rozdiel od recirkulačných ventilov predchádzajúcej generácie, novšie OEM ventily nie je možné rozobrať a pôvodný OEM solenoid integrovať do VTA ventilu. Preto spoločnosť GFB vyvinula model T9380. Jedná sa o verziu ventilu s integrovaným nízkoprofilovým solenoidom, ktorý slúži ako kompletná náhrada (kus za kus) za nerozoberateľné OEM ventily novšej generácie. Nízkoprofilové prevedenie GFB solenoidu poskytuje dostatok priestoru okolo ostatných komponentov a tak umožňuje bezproblémovú montáž.

Inštalačný manuál


VTA alebo DV+?

Záleží len na tom, či chcete aby bol odfuk vzduchu sprevádzaný zvukovým prejavom „tsssss“ alebo nie. Oba ventily sú vyrobené z rovnako kvalitných materiálov, majú rovnaký mechanizmu ventilu aj princíp fungovania a oba ponúkajú rovnaké výhody z hľadiska výkonu a spoľahlivosti.

VTA je atmosférický ventil, ktorý odvádza zvuk do atmosféry - zvukový prejav odfuku „tsssss“

DV+ je recirkulačný ventil, ktorý odvádza vzduch naspäť do sania - bez zvukového prejavu


Výhody 

Rovnako ako všetky atmosférické ventily v rade VTA tak aj nový ventil T9480 ponúka oproti originálnemu ventilu nasledujúce výhody:

• Lepšie a spoľahlivejšie udržiavanie plniaceho tlaku (hlavne pri upravených vozidlách)

• Odstraňuje problémy s únikom plniaceho tlaku

• Ostrejšia odozva na plynový pedál

• Rýchlejšie obnovenie hodnoty plniaceho tlaku po preradení prevodového stupňa alebo krátkom ubratí plynu

• Bezkonkurenčná životnosť a odolnosť, ktorú dokazuje doživotná záruka


V čom je teda DV+ ventil odlišný od všetkých ostatných blow off ventilov na trhu?

Zachováva ECU kontrolu blow off ventilu pre čo najrýchlejšiu odozvu.

Vyrobený z veľmi kvalitných a odolných materiálov tak aby vydržal dlho a fungoval spoľahlivo.

Slabou časťou OEM konštrukcie blow off ventilu je vždy plastový ventilový mechanizmus a to je presne ten diel, ktorý bude nahradený. Táto sada obsahuje CNC opracované komponenty, ktoré vydržia naveky. Taktiež bude zmenený aj pôsob ovládania ventilu pre lepší výkon. OEM blow off ventil pozná len 2 polohy - otvorený alebo zatvorený. Keď sa úplne otvorí pri nízkom plniacom tlaku alebo počas čiastočného uvoľnenia plynového pedálu (napr. pri prejazde zákrutou), spôsobí to väčšie oneskorenie nábehu plniaceho tlaku (turbo lag) a aj jeho výrazne nelineárny priebeh. Spoločnosť GFB bola priekopníkom v používaní novej technológie vo svojom DV+ ventile, ktorá funguje tak, že používa OEM solenoid na ovládanie hodnoty tlaku za piestom a nie ovládanie samotného piestu. To umožňuje skrátiť zdvih solenoidu na minimum, čím sa zrýchľuje čas odozvy a zvyšuje sa sila ovládania. Ešte dôležitejšie ale je, že to umožňuje piestu aby sa otváral a zatváral postupne v reakcii na množstvo prítomného plniaceho tlaku, čo vyhladzuje jeho priebeh a skracuje dobu jeho nábehu (turbo lag) spôsobovaný OEM konštrukčným riešením.

GFB dizajn DV+ ventilu rieši problémy s krátkou životnosťou a únikom plniaceho tlaku, ktoré sú bežné u továrenských blow off ventiloch a tiež mení aj spôsob jeho prevádzky, aby sa tak zabezpečil lepší výkon ako sériových tak aj upravených motorov.

Tieto výhody Vás vôbec nebudú stať majetok. Namiesto vyhadzovania celého sériového systému blow off ventilu do koša (ako „riešenia“ iných výrobcov), ventil DV+ zachováva to, čo funguje a nahrádza len to, čo nefunguje.