0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR

Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR
Verkline predné priečne trubkové ramená (s modifikovanou kinematikou) MQB - ŠKODA Octavia III RS, VW Golf 7 R GTI Performance, AUDI A3 S3 8V, SEAT Leon 5F Cupra FR

Cena s DPH: 1 045

Cena bez DPH: 871

Výrobca: Verkline

Kód produktu: WAS-017

Dostupnosť produktu: Posledný kus skladom

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

Verkline predné priečne trubkové ramená MQB (s modifikovanou kinematikou)

Pri ostrých prejazdoch zákrut či už na okruhu alebo ceste pôsobia na časti nápravy veľké sily, ktoré deformujú gumené silentbloky v priečnych ramenách. Tým sa mení nastavená geometria vozidla, čo vedie k pomalším časom na trati a neefektívnemu opotrebeniu pneumatík. Z tohto dôvodu boli vyvinuté Verkline unibalové trubkové priečne ramená. Tieto ramená používajú unibal kov/kov (metal to metal) rovnako ako vozidlá Porsche triedy RS (GT2RS, GT3RS). Ramená boli počas vývoja, ale aj po ňom intenzívne testované na Verkline okruhovom špeciále Audi TTRS. Sú použité rovnaké trubky T45 ako vo vozidlách WRC a preto tieto priečne ramená poskytujú zvýšenú tuhosť a možnosti nastavovania geometrie. Všetky ostatné OEM diely podvozku sú priskrutkované k týmto ramenám tak ako boli pôvodne priskrutkované ku OEM ramenám a nie sú teda potrebné žiadne ďalšie úpravy.

T45 je veľmi unikátna uhlíková bezšvová oceľová trubka, ktorá sa používa v mnohých aplikáciách v rôznych priemyselných odvetviach. Je silnejšia ako Co-Mo 4130, ktoré sa hojne používajú v motoršporte. Materiál T45 široko používaný v leteckom a kozmickom sektore v zariadeniach, ako sú sedadlá pilotov a sedadlá posádky kvôli schopnosti materiálov odolávať vysokým preťaženiam bez prasknutia alebo štiepenia. Tento materiál je založený na uhlík-mangáne a vyhovuje úplnej špecifikácii pre letectvo a kozmonautiku stanovenú britskými normami.

Upozornenie

Určené len pre závodné aplikácie. Inštalácia tohto produktu zvýši hluk a vibrácie prenášané do kabíny a karosérie vozidla. Dôrazne odporúčame nechať montáž tejto nápravnice len na kvalifikovaný a skúsený personál, ktorý bude presne vedieť čo robí.

Väčšina upravených vozidiel používaných na trati alebo aj na bežných cestách je v porovnaní so sériovým nastavením znížená. Znižovanie vozidla má vplyv na nežiaduci efekt posunu nápravnice a s tým aj upevňovacích bodov ramien nižšie ako je guľový čap (unibal). Nadmerné znižovanie vozidla má za následok situáciu, keď predné priečne ramená smerujú nahor. To znamená, že v zákrutách je vozidlo viac nedotáčavé, reaguje pomalšie a dáva šoférovi aj menšiu odozvu na riadenie.

Toto je presne situácia ktorú riešia Verkline trubkové unibalové ramená s modifikovanou kinematikou. Táto verzia ramien môže byť použitá len Verkline prednou trubkovou nápravnicou!

Aby ste eliminovali túto situáciu a dosiahli tak najlepšiu kinematiku predného zavesenia, odporúčame aby ste použili dištančné podložky, ktoré sú súčasťou balenia a ktoré slúžia na podloženie riadenia a stabilizátora. Menia tak kinematiku podvozkových častí a polohu centrá otáčania jeho komponentov.


Funkcie

Možnosť nastaviť odklon a záklon kolies až do -4.5°

Žiadna guma, ktorá sa pri prejazde zákrutami deformuje - geometria vozidla zostáva zachovaná

Kompatibilné aj s OEM nápravnicou

Umožňujú montáž a demontáž priečnych ramien bez potreby demontáže nápravnice


Vlastnosti

Trubky T45 (BS4T45 až BS4T100) a S355 oceľové plechy dovezené z Veľkej Británie

Osvedčené motoršportové unibaly M18 (rovnaký typ, aký je použitý vo Verkline ramenách pre  Lancer EVO X)

Plug & play náhrada použiteľná aj pre vozidlá so senzormi náklonu svetlometov


Obsah balenia

 Dve (pár) predné trubkové priečne ramená so všetkým hardvérom potrebným na inštaláciu

Sada dištančných podložiek na podloženie riadenia a predného stabilizátora - obe o vyššie20mm (viď obrázok nižšie)

4 gumené krytky pre ochranu unibalových čapov

Vytlačený inštalačný manuál


Ďalšie informácie – výhoda použitia verzie priečnych ramien s modifikovanou kinematikou

Jednou z prvých vecí, ktoré treba urobiť pri zlepšovaní výkonu sériových áut v zákrutách je zníženie jeho ťažiska a to najjednoduchšie dosiahne znížením jeho svetlej výšky. Žiaľ, toto riešenie nie je zadarmo a negatívne mení aj pôvodnú geometriu odpruženia a jeho kinematiku. Aby sa tomu zabránilo, Verkline ramená a nápravnica sú vybavené modifikovanými upevňovacími bodmi odpruženia, ktoré korigujú stred natáčania (bump steer center) a nakláňania (body roll center) pre lepšiu ovládateľnosť a odozvu vozidla.

Okrem korekcie výšky stredu náklonu pomáhajú aj pri náraste odklonu (zmena uhla odklonu v rámci dráhy pohybu odpruženia). Pri jazdení na okruhu je prioritou jeho optimalizácia pre zníženie kladného odklonu v zákrutách pre lepšiu priľnavosť. To je presne to, čo umožňujú dodatočné upevňovacie body na Verkline nápravnici.

Predné uchytenie priečneho ramena má na Verkline nápravnici dve výšky. Spodné montážne otvory sa používajú pri štandardnej výške vozidla a vyššie montážne otvory sa zase používajú s Verkline priečnymi ramenami s modifikovanou kinematikou. Pri inštalácii postupujte podľa pokynov uvedených v inštalačnom manuály!


Určenie

Pre všetky MQB vozidlá s prednými priečnymi ramenami

5Q0407151 / 5Q0407152
81A407151C / 81A407152C
8S0407151D + 8J0407365 / 8J0407366
8S0 407 151 B (L/R)
8S0 407 151 D (L/R)