0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS

Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS
Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco R, AUDI A3 S3 8P, TT TTS 8J, SEAT Leon Cupra 1P, ŠKODA Octavia 2 RS

Cena s DPH: 535

Cena bez DPH: 446

Výrobca: Racingline Performance

Kód produktu: VWR13G500

Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

Racingline Oil Catch Tank - separátor oleja 2.0 TFSI EA113 

Pre vozidlá koncernu VAG vybavené motormi 2.0 TFSI generácie EA113 vyvinul popredný britský špecialista na úpravy Racingline vylepšený systém manažmentu oleja Oil Catch Tank so separátorom olejových výparov, ktorý zabezpečí, aby sací trakt a intercooler Vášho vozidla zostal dlhodobo čistý a plne priechodný aj pri častom využívaní plného výkonového potenciálu motora, nezanášal sa zvyškami oleja a olejovými výparmi z odvetrania kľukovej skrine a motor sa tak neznečisťoval olejovými usadeninami a nespaľoval palivovú zmes degradovanú zvyškovým olejom a vlhkosťou, čo býva problém pri sériovom systéme manažmentu oleja bez separátora a sériového PCV ventilu, ktorý je pri vysokej záťaži náchylný na zlyhanie a prepúšťanie olejových výparov do sania. Prepracovaný sofistikovaný systém manažmentu oleja Racingline Oil Catch Tank obsahuje samostatnú nádobu 3-cestného separátora prebytočnej vlhkosti a olejových výparov, ďalej designovú separačnú hliníkovú platňu Racingline “PCV breather plate” v lesklom čiernom prevedení, ktorá kompletne odstraňuje problémový sériový spätný PCV ventil odvetrania kľukovej skrine, prémiové hadice vedenia oleja s vonkajším nylonovým opletením a vnútornou výstužou z nerezovej ocele, kvalitné fitingy prepojenia so separátorom olejových výparov a všetok potrebný inštalačný materiál. Celý tento premyslený a komplexný systém je zásadným funkčným aj výzorovým vylepšením motora a motorového priestoru vozidla.

Napojenie systému Racingline Oil Catch Tank na motor je riešené priamou náhradou za sériový kryt PCV – pomocou hliníkovej separačnej platne Racingline “PCV breather plate“. Inštalácia je veľmi jednoduchá a vo výsledku vyzerá ako originálne riešenie. Integrovaná prepážka zabraňuje nežiaducemu odlievaniu oleja a tým aj možnému nedostatočnému mazaniu hlavy valcov. Olejové výpary sú do externej nádobky (separátora) vedené nylonom opletenými nerezovými hadicami, ktoré sú osadené čierno eloxovanými leštenými fitingami AN10.

Pokiaľ používate Vaše vozidlo aj na závodnom okruhu, nepochybne oceníte, že v hliníkovej separačnej platni Racingline “PCV breather plate” je zakomponovaná aj prepážka proti odlievaniu oleja v extrémnych podmienkach. Pri vyšších odstredivých silách, ktoré vznikajú pri prudkom brzdení a rýchlych prejazdoch dlhých tiahlych zákrut dochádza totiž k odlievaniu oleja a jeho nedostatočnému prísunu do kritických miest mazacieho systému motora. Olejové “bazény“, ktoré sa pri týchto silách tvoria v prednej časti motora, vedú k oblakom bieleho dymu z výfuku a ku kritickej strate schopnosti dostatočne mazať mechanické komponenty hlavy valcov a motora. Vývojoví inžinieri Racingline naštastie mysleli aj na tento nepríjemný jav a po inštalácii systému Oil Catch Tank bude vždy dostupné dostatočné množstvo oleja na správne mazanie motora a to aj pri vyšších odstredivých silách pri prevádzke vozidla na závodnom okruhu. Tento systém manažmentu oleja tak nielen ochráni Váš motor pred zanášaním sa olejovými výparmi a usadeninami, ale aj pred jeho možnou mechanickou haváriou vplyvom nedostatočného mazania z dôvodu odlievania oleja v extrémnych podmienkach na okruhu.

Samotná nádobka Oil Catch Tank je strojovo zváraná pre dokonalý vzhľad a tesnosť všetkých spojov. Finálny vzhľad je podčiarknutý čiernym práškovým lakovaním s výraznou štruktúrou. Hladinu zachytených olejových pár a usadenín je možné (a potrebné) kontrolovať pomocou zabudovanej mierky s logom Racingline. Na dne nádobky sa nachádza vypúšťacia skrutka, cez ktorú sa Oil Catch Tank vyprázdňuje. Pre uchytenie nádoby sú využívané originálne úchyty v motorovom priestore vozidla.


Inštalácia

Montážne inštrukcie k montáži Racingline Oil Catch Can sú k dispozícii TU.


Upozornenie k inštalácii

Továrenská nádobka s aktívnym uhlím musí byť pri montáži Racingline Oil Catch Tank odstránená. Po inštalácii Racingline Oil Catch Tank nie je možné použitie originálneho krytu motora - je teda nutné mať na vozidle nainštalovaný športový kit sania.

Prevádzka Racingline Oil Catch Tank a technické poznámky 

RACINGLINE odporúča kontrolovať hladinu usadenín v nádobke separátora každé 2 týždne pomocou integrovanej mierky a vyprázdniť nádobu, keď už je takmer plná. Intervaly kontroly a vypúšťania sú závislé od jazdných podmienok, stavu motora, miery využívania výkonu motora a okolitých podmienok. Taktiež sa odporúča, aby bola nádobka separátora preventívne vyprázdnená po každej návšteve pretekárskeho okruhu a vysokej záťaži motora.

Výrobca VYSLOVENE neodporúča prevádzkovať vozidlo s plnou nádobkou separátora, nakoľko môže prísť k závažnému poškodeniu motora a / alebo turbodúchadla. Hladinu usadenín v nádobke separátora je potrebné kontrolovať v pravidelných intervaloch, v zimnom období skrátených, nakoľko olejové usadeniny v separátore obsahujú vodu, ktorá môže pri zanedbanej kontrole a nevyprázdnení nádobky zamrznúť, čo môže mať za následok poškodenie a / alebo predčasné opotrebenie motora a turbodúchadla.


Určenie 

VW Golf 5 GTI 2005-2008 
VW Golf 5 GTI ED30/Pirelli 2006-2007 
VW Golf 6 R 2009-2014 
VW Scirocco R 2009+
VW Jetta V GLI 2005-2011 
Audi A3 8P 2003-2012
Audi S3 8P 2006-2012
Audi TT 8J 2.0 TFSI II 2006-2014
Audi TTS II 8J 2008-2014
SEAT Leon Cupra/R II 1P 2006-2012 
Škoda Octavia vRS II 1Z 2004-2013