AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 150 €
Cena bez DPH: 125 €
Výrobca: APR Chiptuning
Kód produktu: DPP-2.0T-MQB-IS38-SP-STG2-UPG-195-230kW
Dostupnosť produktu: Skladom viac ako 5ks
Vyberte variant
Vyberte variant
- APR Stage 2 387 HP 555 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning Škoda Superb III 280 Sportline 2.0 TSI - S 1.dielom výfuku od iného výrobcuCena: 900 €
- APR Stage 2 387 HP 555 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning Škoda Superb III 280 Sportline 2.0 TSI - Upgrade zo Stage 1 na Stage 2Cena: 150 €
- APR Stage 2 387 HP 555 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning Škoda Superb III 280 Sportline 2.0 TSI - S APR 1.dielom výfukuCena: 750 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR ECU Upgrade Stage II
APR predstavuje ultimátnu úpravu riadiacej jednotky pre tretiu generáciu motora EA888 2.0 TSI 195 - 230 kW, ktorý sa nachádza vo vozidlách AUDI S3 8V / TTS 8S, VW Golf 7 GTI Clubsport / S, VW Golf 7R, VW Passat B8, SEAT Leon Cupra 5F, Škoda Superb III a ďalších, postavených na novej MQB platforme koncernu Volkswagen. APR úprava riadiacej jednotky je ponúkaná v niekoľkých variantoch podľa oktánového čísla. Úprava je vykonávaná prehraním softvéru riadiacej jednotky motora cez OBD-II zásuvku bez nutnosti rozoberania vozidla či samotnej riadiacej jednotky.
APR úprava riadiacej jednotky je najefektívnejšou modifikáciou vozidla s motorom 2.0 TSI EA888.3 v pomere obstarávacej ceny ku pridanému výkonu. Táto úprava dramaticky zvýši výkon, rovnako ako aj krútiaci moment motora a to v celom spektre otáčok, čím získate omnoho rýchlejšie a zábavnejšie vozidlo. Vďaka APR optimalizácii sériovej riadiacej jednotky využijete plný potenciál tohto motora.
Fáza APR úprav
APR úpravy riadiacej jednotky sú dostupné v niekoľkých fázach (Stage-och), ktoré sú kalibrované pre rôzne druhy paliva ako pre čisto sériový motor, tak aj pre motor s rôznymi hardvérovými modifikáciami. Úprava je kalibrovaná pre hladký chod či už s DSG alebo aj s manuálnou prevodovkou. Pokročilé optimalizácie riadiacej jednotky sú kalibrované pre použitie s APR FWD Cast Downpipe / APR AWD Cast Downpipe 1.dielom výfuku. Všetky úpravy sú kompatibilné pre prípadné použitie lepšieho APR karbónového sania, APR vstupu do turbodúchadla, APR intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu), Catback výfuku prípadne aj pre ďalšie menšie úpravy, ktoré Vám radi odporučíme. Z dôvodu zachovania maximálnej možnej životnosti sériovej spojky je základná APR Stage 1 úprava dostupná aj vo verzii so zníženým krútiacim momentom a výkonom.
APR Stage II výkon
APR Stage 2* úprava riadiacej jednotky nie je určená pre sériové vozidlo. Vyžaduje inštaláciu minimálne APR FWD Cast Downpipe / APR AWD Cast Downpipe 1.dielu výfuku a produkuje 372 - 387 HP** a 500 - 555 Nm** v závislosti na oktánovej špecifikácii použitého paliva (viď grafy nižšie). K nárastu výkonu oproti Stage 1 dochádza v celom spektre otáčok. Táto úprava je kompatibilná aj s lepším nasávaním vzduchu, intercoolerom, catback výfukom a mnohými ďalšími komponentmi, ktoré Vám radi odporučíme.
APR Stage II ECU Upgrade je k dispozícii v troch výkonových kategóriách
1. APR Stage II Lower Outputs
Je určená pre zákazníkov, ktorí chcú zachovať sériový charakter vozidla a maximálnu možnú životnosť sériovej spojky manuálnej prevodovky. Táto úprava potom spolu s APR FWD Cast Downpipe / APR AWD Cast Downpipe a APR športovým saním poskytne motoru výkon 372 HP** a krútiaci moment 500 Nm** na 95oct mape, resp. 378 HP** a 500 Nm** na 98oct mape a 381hp (viď grafy nižšie).
2. APR Stage II Medium Outputs
Je určená pre zákazníkov, ktorí chcú využiť viac s potenciálu tejto úpravy a chcú zo svojho vozidla dostať o niečo viac výkonu a krútiaceho momentu ako pri 1. variante. Pre dosiahnutie uvádzaného výkonu je okrem APR FWD Cast Downpipe / APR AWD Cast Downpipe nutná aj montáž APR intercooler-u a APR športového sania, kde potom úprava spoľahlivo poskytne výkon 372 HP** a krútiaci moment 525 Nm** na 95oct mape, resp. 379 HP** a 525 Nm** na 98oct mape (viď grafy nižšie).
3. APR Stage II Higher Outputs
Je určená pre zákazníkov, ktorí chcú využiť celý potenciál tejto úpravy a chcú zo svojho vozidla dostať maximum výkonu a krútiaceho momentu. Pre dosiahnutie uvádzaného výkonu je okrem APR FWD Cast Downpipe / APR AWD Cast Downpipe nutná aj montáž APR intercooler-u a APR športového sania, kde potom úprava spoľahlivo poskytne výkon 377 HP** a krútiaci moment 550 Nm** na 95oct mape, resp. 387 HP** a 555 Nm** na 98oct mape (viď grafy nižšie).
*Schopnosť prenášať zvýšený krútiaci moment a životnosť spojky manuálnej prevodovky po úprave sú výrazne limitované jej aktuálnou kondíciou. Je preto treba počítať s tým, že skôr či neskôr ju bude treba vymeniť za silnejšiu.
*Pre bezpečný prenos zvýšeného krútiaceho momentu pri vozidlách s automatickou prevodovkou (DSG / S-Tronic) odporúčame nahratie APR TCU Upgrade DQ250 / APR TCU Upgrade DQ381 - úpravu automatickej prevodovky.
**Aby boli tieto hodnoty stabilné a nemali tendenciu pri vyšších teplotách (v lete) a viacerých po sebe nasledujúcich prudkých akceleráciách klesať, výrazne odporúčame dosadenie lepšieho intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu).
Pops And Bangs
Vylepšite svoj zvukový prejav z výfuku poriadnou streľbou podobne ako najnovšie modely Audi RS! Táto APR funkcia, ktorú mnohí radi nazývajú „Pops And Bangs“, dodáva výfukovému prejavu vozidla to čo mu vždy chýbalo a síce poriadne strieľanie a s ním spojený zvukový pôžitok z jazdy, ktorý tak krásne doplní zvýšený výkon, ktorý APR úpravy poskytujú. Zreteľné* strieľanie z výfuku sa prejaví po uvoľnení plynového pedálu, pri manuálnom radení prevodových stupňov alebo pri vytáčaní motora na neutrály či už počas jazdy alebo na parkovisku. Táto voliteľná funkcia je k dispozícii bezplatne pre väčšinu kompatibilných ECU pre Stage 2 a vyššie stupne úprav. Z dôvodu pohodlia a každodennej využiteľnosti je táto funkcia povolená iba vtedy, keď je vozidlo uvedené do športového režimu. A nakoniec, z dôvodu bezpečnosti má táto funkcia zabudované obmedzenia hardvérovej ochrany a bude fungovať iba vtedy, keď sa to považuje za bezpečné. Takto sofistikovanú funkciu „Pops And Bangs“ nenájdete nikde inde na trhu!
*Pre dosiahnutie ozaj zreteľného strieľania z výfuku je potrebné vymeniť nie len 1.diel výfuku - downpipe (podmienka pre Stage 2 úpravu), ale aj zvyšok výfuku. To platí hlavne pri vozidlách Škoda Octavia III RS a Superb III kde je sériový výfuk extrémne tichý a nevýrazný. S výberom vhodného catback výfuku Vám radi pomôžeme.
APR Stage II - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu
APR Stage II Lower Outputs - RON 95 - 372 HP / 500 Nm APR Stage II Lower Outputs - RON 98 - 378 HP / 500 Nm |
APR Stage II Medium Outputs - RON 95 - 372 HP / 525 Nm APR Stage II Medium Outputs - RON 98 - 379 HP / 525 Nm |
APR Stage II Higher Outputs - RON 95 - 377 HP a 550 Nm APR Stage II Higher Outputs - RON 98 - 387 HP / 555 Nm |
Krútiaci moment je v grafoch uvedený v librách. Pre prepočet na Nm použite tento prevodník
Zhrnutie výkonu APR úprav
*maximálne zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu je porovnané s hodnotami nameranými priamo v APR a nie s hodnotami udávanými VW
*merané na APR Mustang Dyno dynamometri za použitia SAEJ1349 korekcie a spriemerovania niekoľkých meraní. Výsledné hodnoty udávané na kľukovom hriadeli sú prerátané z výkonu nameranom na kolesách. Výsledky sa môžu líšiť podľa klimatických podmienok, iných druhov prevodoviek, kondície auta, teploty, kvality paliva, druhu valcovej brzdy, iného nastavenia a ďalším vplyvom
Akcelerácia z miesta a šprint na 1/4 míle
Testovanie na motorovej brzde je skvelý spôsob, ako zmerať navýšenie výkonu a krútiaceho momentu v celom spektre otáčok. Avšak toto meranie nehovorí to, ako sa bude auto správať v reálnych podmienkach na ceste. APR inžinieri preto za pomoci GPS akcelerometrov zmerali presný vplyv zvýšenie výkonu na jazdnú dynamiku vozidla.
Výsledky boli ohromujúce. Jednoduchá úprava riadiacej jednotky VW Golf 7R DSG na APR Stage 1, urobila toto auto vo všetkých ohľadoch s veľkým rozdielom rýchlejšie. Z 0-100 km/h takto upravený Golf 7R akceleroval za 4s a zrýchlenie z 50 km/h na 210 km/h zvládol o 5.9s rýchlejšie! Testy akcelerácie prebiehali až do rýchlosti 225 km/h, ktorá bola s upraveným Golfom 7 R dosiahnutá o masívnych 9.1s skôr než sa sériovým vozidlom! To je jasný dôkaz toho, aká zásadná a citeľné zmena nastane po APR úpravách.
Na blízkej NHRA certifikovanej dragsterovej dráhe bol sériový VW Golf 7R schopný dosiahnuť čas 12.8s pri cieľovej rýchlosti 170 km/h. S úpravou APR Stage 1 pre 98 oktánové palivo sa čas podstatne znížil a to na 12s pri cieľovej rýchlosti 180 km/h. Navyše s úpravou APR Stage 2 s dosadeným APR karbónovými saním a APR Cast Downpipe 1. dielom výfuku testovaný Golf 7R prelomil hranicu jedenástich sekúnd a dostal sa na čas 11.7s s cieľovou rýchlosťou 185 km/h. To je o viac ako jednu sekundu lepší čas a o 15 km/h vyššia cieľová rýchlosť ako pred úpravou. Golf 7R sa tak transformoval v extrémne rýchly stroj a to všetko len vďaka pár jednoduchým modifikáciám.
Výkony nami upravených áut
V súčasnej dobe sme počtom úprav najväčším úpravcom týchto motorov v SR. Vďaka podpore, ktorú našim zákazníkom ponúkame zatiaľ žiaden z nich neprišiel o záruku, aj keď už riešil úkony spojené so servisom či zárukou. Pre viac informácií nás kontaktujte na: info@pkb-racing.sk
Napísali o našich úpravách
Autoforum.cz - Tohle je nejsilnější Škoda Octavia III RS, má 329 koní na brzdě
VAG-MAG.cz - Když s Octavií předjedete AUDI R8 V10
TopSpeed.sk - Videotest Škoda Octavia RS350 APR
Ďalšie odporúčané komponenty
...a mnoho ďalších, ktoré Vám radi odporučíme
Svetová špička medzi kalibračnými expertmi
2.0 TSI EA888.3 využíva pre chod motora modernú riadiacu jednotku Continental Simos 18. Zjednodušene sa jedná o počítač, ktorý hovorí motoru ako správne pracovať. Tuningový software, ako je APR Stage X úprava, hovorí motoru ako správne pracovať a zároveň produkovať viac výkonu. Základné premenné, ktoré boli za účelom dosiahnutia vyššieho výkonu zmenené sú tlak turbodúchadla (boost), časovanie predstihu, polohy vačkových hriadeľov, nastavenie mixu vzduchu a paliva a ďalšie.
Táto riadiaca jednotka je veľmi komplikovaná. Bez toho, aby to vodič tušil, riadiaca jednotka inteligentne upravuje nastavenie motora tak, aby sa zachoval jeho hladký a bezproblémový chod. Oproti iným riadiacim jednotkám v iných modeloch, táto riadiaca jednotka pri svojom precíznom naladení eliminuje nutnosť ladenia na mieru pre dosiahnutie maximálneho výkonu a krútiaceho momentu aj za dramaticky meniacich sa klimatických podmienok.
Ako sa APR líši od ostatnej konkurencie
Riadiaca jednotka motora, ktorú máte vo svojom aute je veľmi výkonná a komplexná a je tak extrémne náročné plne pochopiť je algoritmus. Menší úpravcovia, ktorí nemajú také vývojové zázemie a ktorí chrlia kvantá úprav pre rôzne modely rozličných značiek, nemajú šancu jej fungovanie plne pochopiť a aby ju mohli upraviť, tak svoj program musia podstatne zjednodušiť. Tým ale odstránia jej prednosti, ktoré z nej robia tak komplexný a pokročilý motor management. Výsledkom je nekompletný produkt, ktorý ignoruje niektoré zásadné hodnoty merané pomocou rôznych snímačov a funguje len na tzv. mapu „natvrdo“. Riadiacej jednotke je zrazu úplne jedno čo tieto snímače merajú, riadi sa len svojou fixnou mapou. Uvedené hodnoty maximálneho výkon a a krútiaceho momentu sa pri týchto úpravách dosahujú len za určitých podmienok, ktoré boli prítomné počas ladenia softvéru.
Na rozdiel od týchto „úpravcov“ APR kalibrační inžinieri strávili roky neustálym zdokonaľovaním svojich úprav a to za plného pochopenia všetkých štruktúr tejto riadiacej jednotky. Iba tak mohli odomknúť plný potenciál motora. S kompletným porozumením a prístupom do všetkých štruktúr riadiacej jednotky, ku všetkým mapám, podmapám a k sekciám, ktoré pracujú s premennými podmienkami, APR inžinieri využili každú príležitosť, ktorú táto riadiaca jednotka dokáže ponúknuť. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je citeľný a merateľný vo všetkých smeroch a za všetkých podmienok. Je umožnené využívanie vysokého výkonu s rýchlymi reakciami na zošliapnutie plynového pedálu a zároveň je úprava veľmi užívateľsky prívetivá s hladkým chodom pri bežnom dennom jazdení. Precízne zvládnutá regulácia plniaceho tlaku turbodúchadla prispieva k pôsobivo predvídateľnému správaniu motora, pretože turbo nabieha veľmi rýchlo a dokáže dodať konštantne vysoký výkon. Takisto sú zachované aj pokročilé rutiny pre ochranu motora. To umožňuje riadiacej jednotke, aby neustále kontrolovala a upravovala plnenie valcov a zabezpečovala presný mix paliva a vzduchu tak, aby sa motor riadne chladil a chránil. To všetko bez toho, aby tieto procesy nejako negatívne ovplyvnili pôžitok z jazdy. Úprava riadiacej jednotky motora komunikuje so všetkými asistentmi jazdy a mení ich charakter správania v závislosti na zvolenom režime. V praxi to znamená to, že jazdné asistenty ako ESP, ASR, XDS, XDS+ atď. jazdu neobmedzujú a dovolia Vám na okruhu či kopci dostať z auta maximum, čo sa majiteľom áut s inou ako APR úpravou môže len snívať.
Platba a vykonanie úpravy
Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatiť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hotovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, ktorá bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.
Bezpečnosť Všetky APR úpravy sú zakódované tak, aby nebolo možné ich odcudzenie inými spoločnosťami. |
Záruka Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú doživotnú záruku na nahratý softvér. Kedykoľvek sa objaví nová verzia softvéru, máte možnosť jej nahratia bez ďalších poplatkov. |
Vrátenie peňazí Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú možnosť vrátenia originálneho nastavenia a peňazí do 30tich dní odo dňa kedy bola úprava vykonaná. Ak budete z akýchkoľvek dôvodov nespokojný s touto úpravou, budú vám vrátené peniaze a vaše auto dostane naspäť originálne továrenské nastavenie riadiacej jednotky. |
Homologizácia
APR úpravy riadiacich jednotiek (chiptuning) zatiaľ nie sú homologované pre prevádzku na pozemných komunikáciách podľa homologizácie v rámci hromadnej prestavby vozidiel. Bohužiaľ, podľa nášho názoru aktuálna homologizácia nijako nerieši kvalitu úprav, čoho mnohí slabší úpravcovia zneužívajú. Väčšina APR úprav je v západných krajinách ako je Nemecko homologovaná, úpravy spĺňajú emisné limity a schváleniu tu v SR bráni legislatíva. Avšak aj tento problém plánujeme do budúcna riešiť. Nenechajte sa preto zmiasť a chcite vždy len kvalitnú úpravu.
Určenie
Všetky vozidlá platformy MQB s motorom 2.0 TSI 195 - 230 kW / 265 - 310 PS*
AUDI S3 8V
AUDI TTS 8S
SEAT Leon Cupra 265/280/300/R 5F
Škoda Superb III
VW Golf VII R
VW Passat B8
VW Arteon
*Dôležitá poznámka
VW AG vyrába mnoho riadiacich jednotiek s rozdielnými kódmi a revíziami softvéru. Vzhľadom k tomuto množstvu môžu byť spočiatku úpravy pre niektoré riadiace jednotky nedostupné. Či je software už prispôsobený aj pre Vašu riadiacu jednotku môžete zistiť kontaktovaním alebo navštívením ktoréhokoľvek APR dealera.