0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR Stage 1 370 HP 520 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning Škoda Superb III 280 Sportline 2.0 TSI

APR Stage 1 370 HP 520 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning Škoda Superb III 280 Sportline 2.0 TSI
APR Stage 1 370 HP 520 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning Škoda Superb III 280 Sportline 2.0 TSI
APR Stage 1 370 HP 520 Nm úprava riadiacej jednotky chiptuning Škoda Superb III 280 Sportline 2.0 TSI

Cena s DPH: 750

Cena bez DPH: 625

Výrobca: APR Chiptuning

Kód produktu: DPP-2.0T-MQB-IS38-SP-195-230kW

Dostupnosť produktu: Skladom viac ako 5ks

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR ECU Upgrade Stage I

APR predstavuje ultimátnu úpravu riadiacej jednotky pre tretiu generáciu motora EA888 2.0 TSI 195 - 230 kW, ktorý sa nachádza vo vozidlách AUDI S3 8V / TTS 8S, VW Golf 7 GTI Clubsport / S, VW Golf 7R, VW Passat B8, SEAT Leon Cupra 5F, Škoda Superb III a ďalších, postavených na novej MQB platforme koncernu Volkswagen. APR úprava riadiacej jednotky je ponúkaná v niekoľkých variantoch podľa oktánového čísla. Úprava je vykonávaná prehraním softvéru riadiacej jednotky motora cez OBD-II zásuvku bez nutnosti rozoberania vozidla či samotnej riadiacej jednotky.

APR úprava riadiacej jednotky je najefektívnejšou modifikáciou vozidla s motorom 2.0 TSI EA888.3 v pomere obstarávacej ceny ku pridanému výkonu. Táto úprava dramaticky zvýši výkon, rovnako ako aj krútiaci moment motora a to v celom spektre otáčok, čím získate omnoho rýchlejšie a zábavnejšie vozidlo. Vďaka APR optimalizácii sériovej riadiacej jednotky využijete plný potenciál tohto motora. 

Fáza APR úprav

APR úpravy riadiacej jednotky sú dostupné v niekoľkých fázach (Stage-och), ktoré sú kalibrované pre rôzne druhy paliva ako pre čisto sériový motor, tak aj pre motor s rôznymi hardvérovými modifikáciami. Úprava je kalibrovaná pre hladký chod či už s DSG alebo aj s manuálnou prevodovkou. Pokročilé optimalizácie riadiacej jednotky sú kalibrované pre použitie s APR FWD Cast Downpipe / APR AWD Cast Downpipe 1.dielom výfuku. Všetky úpravy sú kompatibilné pre prípadné použitie lepšieho APR karbónového saniaAPR vstupu do turbodúchadla, APR intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu), Catback výfuku prípadne aj pre ďalšie menšie úpravy, ktoré Vám radi odporučíme. Z dôvodu zachovania maximálnej možnej životnosti sériovej spojky je základná APR Stage 1 úprava dostupná aj vo verzii so zníženým krútiacim momentom a výkonom.

APR Stage I výkon

APR Stage 1 úprava riadiacej jednotky nevyžaduje žiadne hardvérové zmeny*. Je určená pre úplne sériové vozidlo a produkuje 357 - 381 HP** a 475 - 535 Nm** v závislosti na oktánovej špecifikácii použitého paliva (viď grafy nižšie). K nárastu výkonu 66 - 93 HP** a 93 - 150 Nm** dochádza najmä v stredných a vysokých otáčkach. Táto úprava je určená pre úplne sériové vozidlo, je však kompatibilná s lepším nasávaním vzduchu, intercoolerom a catback výfukom.


APR Stage I ECU Upgrade je k dispozícii v dvoch výkonových kategóriách

1. APR Stage I Lower Outputs

Je určená pre zákazníkov, ktorí chcú zachovať sériový charakter vozidla a maximálnu možnú životnosť sériovej spojky manuálnej prevodovky. Táto úprava poskytne motoru výkon 357 HP** a krútiaci moment 475 Nm** na 95oct mape, 370 HP** a 495 Nm** na 98oct mape a 381 HP** a 500 Nm** na 104oct mape (viď grafy nižšie).

2. APR Stage I Higher Outputs

Je určená pre zákazníkov, ktorí chcú využiť celý potenciál tejto úpravy a chcú zo svojho vozidla dostať maximum výkonu a krútiaceho momentu. Veľmi odporúčaná je montáž APR intercooler-u a APR športového sania, kde potom úprava spoľahlivo poskytne výkon 357 HP** a krútiaci moment 500 Nm** na 95oct mape, 370 HP** a 520 Nm** na 98oct mape a 381 HP** a 535 Nm** na 104oct mape.

*Schopnosť prenášať zvýšený krútiaci moment a životnosť spojky manuálnej prevodovky po úprave sú výrazne limitované jej aktuálnou kondíciou. Je preto treba počítať s tým, že skôr či neskôr ju bude treba vymeniť za silnejšiu.
*Pre bezpečný prenos zvýšeného krútiaceho momentu pri vozidlách s automatickou prevodovkou (DSG / S-Tronic) odporúčame nahratie APR TCU Upgrade DQ250 / APR TCU Upgrade DQ381 - úpravu automatickej prevodovky.
**Aby boli tieto hodnoty stabilné a nemali tendenciu pri vyšších teplotách (v lete) a viacerých po sebe nasledujúcich prudkých akceleráciách klesať, výrazne odporúčame dosadenie lepšieho intercooleru (chladiča nasávaného vzduchu).


APR Stage I - grafy priebehu výkonu a krútiaceho momentu

APR Stage I Lower Outputs - RON 95 - 357 HP / 475 Nm

APR Stage I Lower Outputs - RON 98 - 370 HP / 495 Nm

APR Stage I Lower Outputs - RON 104 - 381 HP / 500 Nm

APR Stage I Higher Outputs - RON 95 - 357 HP / 500 Nm

APR Stage I Higher Outputs - RON 98 - 370 HP / 520 Nm

APR Stage I Higher Outputs - RON 104 - 381 HP / 535 Nm

Krútiaci moment je v grafoch uvedený v librách. Pre prepočet na Nm použite tento prevodník

Zhrnutie výkonu APR úprav

*maximálne zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu je porovnané s hodnotami nameranými priamo v APR a nie s hodnotami udávanými VW

*merané na APR Mustang Dyno dynamometri za použitia SAEJ1349 korekcie a spriemerovania niekoľkých meraní. Výsledné hodnoty udávané na kľukovom hriadeli sú prerátané z výkonu nameranom na kolesách. Výsledky sa môžu líšiť podľa klimatických podmienok, iných druhov prevodoviek, kondície auta, teploty, kvality paliva, druhu valcovej brzdy, iného nastavenia a ďalším vplyvom


Zrýchlenie


Akcelerácia z miesta a šprint na 1/4 míle

 

Testovanie na motorovej brzde je skvelý spôsob, ako zmerať navýšenie výkonu a krútiaceho momentu v celom spektre otáčok. Avšak toto meranie nehovorí to, ako sa bude auto správať v reálnych podmienkach na ceste. APR inžinieri preto za pomoci GPS akcelerometrov zmerali presný vplyv zvýšenie výkonu na jazdnú dynamiku vozidla.

Výsledky boli ohromujúce. Jednoduchá úprava riadiacej jednotky  VW Golf 7R DSG na APR Stage 1, urobila toto auto vo všetkých ohľadoch s veľkým rozdielom rýchlejšie. Z 0-100 km/h takto upravený Golf 7R akceleroval za 4s a zrýchlenie z 50 km/h na 210 km/h zvládol o 5.9s rýchlejšie! Testy akcelerácie prebiehali až do rýchlosti 225 km/h, ktorá bola s upraveným Golfom 7 R dosiahnutá o masívnych 9.1s skôr než sa sériovým vozidlom! To je jasný dôkaz toho, aká zásadná a citeľné zmena nastane po APR úpravách.

Na blízkej NHRA certifikovanej dragsterovej dráhe bol sériový VW Golf 7R schopný dosiahnuť čas 12.8s pri cieľovej rýchlosti 170 km/h. S úpravou APR Stage 1 pre 98 oktánové palivo sa čas podstatne znížil a to na 12s pri cieľovej rýchlosti 180 km/h. Navyše s úpravou APR Stage 2 s dosadeným APR karbónovými saním a APR Cast Downpipe 1. dielom výfuku testovaný Golf 7R prelomil hranicu jedenástich sekúnd a dostal sa na čas 11.7s s cieľovou rýchlosťou 185 km/h. To je o viac ako jednu sekundu lepší čas a o 15 km/h vyššia cieľová rýchlosť ako pred úpravou. Golf 7R sa tak transformoval v extrémne rýchly stroj a to všetko len vďaka pár jednoduchým modifikáciám.


Výkony nami upravených áut

V súčasnej dobe sme počtom úprav najväčším úpravcom týchto motorov v SR. Vďaka podpore, ktorú našim zákazníkom ponúkame zatiaľ žiaden z nich neprišiel o záruku, aj keď už riešil úkony spojené so servisom či zárukou. Pre viac informácií nás kontaktujte na: info@pkb-racing.sk


Napísali o našich úpravách

Autoforum.cz - Tohle je nejsilnější Škoda Octavia III RS, má 329 koní na brzdě

VAG-MAG.cz - Když s Octavií předjedete AUDI R8 V10

TopSpeed.sk - Videotest Škoda Octavia RS350 APR


Ďalšie odporúčané komponenty

1) APR Karbónové sanie

2) APR Krbónové vedenie

3) APR Vstup do turbodúchadla

4) APR Silikónová hadica

5) APR Intercooler kit

6) APR Silikónové hadice

7) APR Turbo Muffler Delete

8) APR Separátor oleja

...a mnoho ďalších, ktoré Vám radi odporučíme


Svetová špička medzi kalibračnými expertmi

2.0 TSI EA888.3 využíva pre chod motora modernú riadiacu jednotku Continental Simos 18. Zjednodušene sa jedná o počítač, ktorý hovorí motoru ako správne pracovať. Tuningový software, ako je APR Stage X úprava, hovorí motoru ako správne pracovať a zároveň produkovať viac výkonu. Základné premenné, ktoré boli za účelom dosiahnutia vyššieho výkonu zmenené sú tlak turbodúchadla (boost), časovanie predstihu, polohy vačkových hriadeľov, nastavenie mixu vzduchu a paliva a ďalšie.

Táto riadiaca jednotka je veľmi komplikovaná. Bez toho, aby to vodič tušil, riadiaca jednotka inteligentne upravuje nastavenie motora tak, aby sa zachoval jeho hladký a bezproblémový chod. Oproti iným riadiacim jednotkám v iných modeloch, táto riadiaca jednotka pri svojom precíznom naladení eliminuje nutnosť ladenia na mieru pre dosiahnutie maximálneho výkonu a krútiaceho momentu aj za dramaticky meniacich sa klimatických podmienok.


Ako sa APR líši od ostatnej konkurencie

Riadiaca jednotka motora, ktorú máte vo svojom aute je veľmi výkonná a komplexná a je tak extrémne náročné plne pochopiť je algoritmus. Menší úpravcovia, ktorí nemajú také vývojové zázemie a ktorí chrlia kvantá úprav pre rôzne modely rozličných značiek, nemajú šancu jej fungovanie plne pochopiť a aby ju mohli upraviť, tak svoj program musia podstatne zjednodušiť. Tým ale odstránia jej prednosti, ktoré z nej robia tak komplexný a pokročilý motor management. Výsledkom je nekompletný produkt, ktorý ignoruje niektoré zásadné hodnoty merané pomocou rôznych snímačov a funguje len na tzv. mapu „natvrdo“. Riadiacej jednotke je zrazu úplne jedno čo tieto snímače merajú, riadi sa len svojou fixnou mapou. Uvedené hodnoty maximálneho výkon a a krútiaceho momentu sa pri týchto úpravách dosahujú len za určitých podmienok, ktoré boli prítomné počas ladenia softvéru.

Na rozdiel od týchto „úpravcov“ APR kalibrační inžinieri strávili roky neustálym zdokonaľovaním svojich úprav a to za plného pochopenia všetkých štruktúr tejto riadiacej jednotky. Iba tak mohli odomknúť plný potenciál motora. S kompletným porozumením a prístupom do všetkých štruktúr riadiacej jednotky, ku všetkým mapám, podmapám a k sekciám, ktoré pracujú s premennými podmienkami, APR inžinieri využili každú príležitosť, ktorú táto riadiaca jednotka dokáže ponúknuť. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je citeľný a merateľný vo všetkých smeroch a za všetkých podmienok. Je umožnené využívanie vysokého výkonu s rýchlymi reakciami na zošliapnutie plynového pedálu a zároveň je úprava veľmi užívateľsky prívetivá s hladkým chodom pri bežnom dennom jazdení. Precízne zvládnutá regulácia plniaceho tlaku turbodúchadla prispieva k pôsobivo predvídateľnému správaniu motora, pretože turbo nabieha veľmi rýchlo a dokáže dodať konštantne vysoký výkon. Takisto sú zachované aj pokročilé rutiny pre ochranu motora. To umožňuje riadiacej jednotke, aby neustále kontrolovala a upravovala plnenie valcov a zabezpečovala presný mix paliva a vzduchu tak, aby sa motor riadne chladil a chránil. To všetko bez toho, aby tieto procesy nejako negatívne ovplyvnili pôžitok z jazdy. Úprava riadiacej jednotky motora komunikuje so všetkými asistentmi jazdy a mení ich charakter správania v závislosti na zvolenom režime. V praxi to znamená to, že jazdné asistenty ako ESP, ASR, XDS, XDS+ atď. jazdu neobmedzujú a dovolia Vám na okruhu či kopci dostať z auta maximum, čo sa majiteľom áut s inou ako APR úpravou môže len snívať.

Vylepšená akcelerácia

Vďaka ďalšiemu dolaďovaniu sa podarilo inžinierom v APR nielen zvýšiť výkon a krútiaci moment motora, ale aj zlepšiť čas pri akcelerácii. Skrátilo sa oneskorenie zapaľovania, čo vedie ku rýchlejšej odozve plynového pedálu bez toho, aby sa negatívne ovplyvnila jeho citlivosť.

Obmedzovač rýchlosti

APR úprava riadiacej jednotky automaticky vypína obmedzovač maximálnej rýchlosti. Nebude Vás tak už obmedzovať ani pri rýchlych presunoch po diaľnici a ani pri rýchlych jazdách na okruhu, kde by Vás toto obmedzenie mohol dosť brzdiť a kaziť Vám tak zážitok z jazdy.

Brzdenie ľavou nohou

Táto funkcia Vám dovolí viac kontroly nad plynovým pedálom. Pri sériovom nastavení motora je signál od plynového pedálu prerušený ak sa zošliapne v rovnakom čase ako brzdový. Left Food Braking je technika často používaná v motor športe, ktorá umožňuje vodičovi aj počas brzdenia držať motor v otáčkach a tým zároveň držať plniaci tlak „boost“, ktorý je pri výjazde zo zákruty hneď dostupný a netreba tak čakať kým sa turbodúchadlo zase roztočí, čo sa na závodnej dráhe môže veľmi hodiť. Túto možnosť je možné na želanie nepovoliť.

Zvýšená ekonomika prevádzky

APR úprava riadiacej jednotky motora berie veľký ohľad na niekoľko parametrov spojených so spotrebou paliva, najmä v režime jazdy po diaľniciach alebo pri pomalšej jazde. V závislosti na kvalite paliva a Vašom jazdnom štýle môžete očakávať za určitých podmienok dokonca mierne zníženie spotreby paliva.

Management krútiaceho momentu

Vozidlá s pohonom predných kolies FWD majú ako súčasť úpravy riadiacej jednotky motora špeciálne naladenie, ktoré eliminuje nekontrolovateľný preklz predných kolies pri akcelerácii. Na prvé dva prevodové stupne je obmedzený krútiaci moment tak, aby boli rozjazdy príjemnejšie a bez nekontrolovateľného preklzu, čím sa zabraňuje rýchlemu opotrebeniu pneumatík a skracuje sa tak aj čas akcelerácie. Pri APR úpravách sa to nazýva "Výkon bez kompromisov!"

Priame preprogramovanie

APR DirectPort Programing je patentovaná technológia, pri ktorej každý distribútor APR úprav, ktorý je pripojený na internet má prístup k najnovším verziám softvéru. Firma APR ako prvá prišla na trh s priamym prehrávaním dát riadiace jednotky, ktoré je bez zbytočných zásahov do hardvéru vozidla či pridávaním ďalších zariadení do zložitej a drahej elektroniky. Riadiaca jednotka sa teda nemusí z vozidla vyberať ani otvárať. Dáta sú do nej nahrané cez OBD-II zásuvku.


Platba a vykonanie úpravy

Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatiť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hotovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, ktorá bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.


Bezpečnosť

Všetky APR úpravy sú zakódované tak, aby nebolo možné ich odcudzenie inými spoločnosťami.

Záruka

Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú doživotnú záruku na nahratý softvér. Kedykoľvek sa objaví nová verzia softvéru, máte možnosť jej nahratia bez ďalších poplatkov.

Vrátenie peňazí

Všetky APR úpravy riadiacej jednotky zahŕňajú možnosť vrátenia originálneho nastavenia a peňazí do 30tich dní odo dňa kedy bola úprava vykonaná. Ak budete z akýchkoľvek dôvodov nespokojný s touto úpravou, budú vám vrátené peniaze a vaše auto dostane naspäť originálne továrenské nastavenie riadiacej jednotky.


Homologizácia

APR úpravy riadiacich jednotiek (chiptuning) zatiaľ nie sú homologované pre prevádzku na pozemných komunikáciách podľa homologizácie v rámci hromadnej prestavby vozidiel. Bohužiaľ, podľa nášho názoru aktuálna homologizácia nijako nerieši kvalitu úprav, čoho mnohí slabší úpravcovia zneužívajú. Väčšina APR úprav je v západných krajinách ako je Nemecko homologovaná, úpravy spĺňajú emisné limity a schváleniu tu v SR bráni legislatíva. Avšak aj tento problém plánujeme do budúcna riešiť. Nenechajte sa preto zmiasť a chcite vždy len kvalitnú úpravu.


Určenie

Všetky vozidlá platformy MQB s motorom 2.0 TSI 195 - 230 kW / 265 - 310 PS*

AUDI S3 8V
AUDI TTS 8S
SEAT Leon Cupra 265/280/300/R 5F
Škoda Superb III
VW Golf VII R
VW Passat B8
VW Arteon

*Dôležitá poznámka

VW AG vyrába mnoho riadiacich jednotiek s rozdielnými kódmi a revíziami softvéru. Vzhľadom k tomuto množstvu môžu byť spočiatku úpravy pre niektoré riadiace jednotky nedostupné. Či je software už prispôsobený aj pre Vašu riadiacu jednotku môžete zistiť kontaktovaním alebo navštívením ktoréhokoľvek APR dealera.