0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8

APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8
APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP ŠKODA Octavia IV RS NX, VW Golf 8 GTI, AUDI Q3, CUPRA Leon KL1/KL8

Cena s DPH: 950

Cena bez DPH: 792

Výrobca: APR

Kód produktu: MS100221

Dostupnosť produktu: Posledný kus skladom

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR tlakové potrubie a hadice 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP

APR Charge Pipes System je komplexný upgrade sacieho traktu motora 2.0T EA888 Gen4, ktorý nahrádza každý sériový komponent vedúci od turbodúchadla po Intercooler a od Intercooler-u po teleso škrtiacej klapky. Tento kompletný systém tlakových hadíc a potrubí zvyšuje priepustnosť a prietok vzduchu sacieho traktu prostredníctvom plynulých a neprerušovaných dráh pre nasávaný vzduchu, poskytuje hlasnejší zvukový prejav turbodúchadla a aj jeho vyšší výkon a spoľahlivosť. Celý systém sa skladá z piatich častí, ktoré sa dajú kúpiť aj samostatne.

Inštalačný manuál na stiahnutie

Tento produkt je určený len pre motory 2.0 TSI EA888 EVO4 245HP s menším turbodúchadlom Garrett!


Podrobnosti o jednotlivých častiach

Tlakové hadice

- Priama náhrada za OEM diely

- Zvyšujú výkon vďaka hladkým dráham nasávaného vzduchu

- Minimalizujú možnosť úniku plniaceho tlaku

- Viacvrstvová konštrukcia hadíc odolná voči nadúvaniu a roztrhnutiu

- Fluorosilikónový vnútorný povrchy hadíc pre odolnosť proti degradácii olejom

- Silné spony Clampco pre bezpečné spoje aj pri vyšších hodnotách plniaceho tlaku

- Stupňovité EZ-Flow okraje pre hladký prechod medzi komponentmi

- Vnútorný priemer hadíc 60mm

- Čierna povrchová úprava

- Neovplyvňuje hodnoty emisií

Tlakové ptrubia

- Priama náhrada za OEM diely

- Zvyšujú výkon vďaka hladkým dráham nasávaného vzduchu

- Minimalizujú možnosť úniku plniaceho tlaku

- Silné hliníkové potrubia, ktoré odolávajú praskaniu a taveniu sa na rozdiel od OEM komponentov

- Hliníková príruba so záslepkou pre snímač koncentrácie metylalkoholu (vstupné potrubie škrtiacej klapky)

- Hliníkové príruba snímača MAP (vstupné potrubie škrtiacej klapky)

- Odstraňujú reštriktívne vnútorné časti OEM vstupného potrubia škrtiacej klapky náchylné na poruchy

- Konce potrubí s vrúbkom zabraňujúce zošmyknutiu tlakových hadíc

- Montážne konzoly a príruby zvárané metódou TIG

- Vnútorný priemer hadíc 60mm

- Saténová čierna povrchová úprava

- Neovplyvňuje hodnoty emisií

Turbo Muffler s výstupnou hadicou turbodúchadla

- Priama náhrada za OEM diely

- Kompletný systém nahrádzajúci OEM Turbo Muffler a výstupnú hadicu turbodúchadla

- Zväčšuje výstupnú plochu prierezu až o 66%

- Znižuje reštrikcie na výstupe z turbodúchadla

- Zvyšujú výkon vďaka väčšiemu prierezu a hladkým dráham nasávaného vzduchu

- Lepší zvukový prejav turbodúchadla

- Rýchlejší nábeh a vyšší výkon turbodúchadla

- CNC opracované hliníkové telo Turbo Muffler-u

- Integrovaný otvor pre odvetranie kľukovej skrine (PCV)

- Saténová čierna povrchová úprava Turbo Muffler-a

- Viacvrstvová konštrukcia hadíc odolná voči nadúvaniu a roztrhnutiu

- Fluorosilikónový vnútorný povrchy hadíc pre odolnosť proti degradácii olejom

- Silné spony Clampco pre bezpečné spoje aj pri vyšších hodnotách plniaceho tlaku

- Stupňovité EZ-Flow okraje pre hladký prechod medzi komponentmi

- Vnútorný priemer hadíc 60mm

- Čierna povrchová úprava

- Neovplyvňuje hodnoty emisií


APR Turbo Muffler a výstupná hadica turbodúchadla

Tieto komponenty využívajú viacstupňový prístup k vylepšeniu týchto komponentov. Vo výsledku to vedie k dosiahnutiu hladšej dráhy prúdiaceho vzduchu a s väčším prierezom ako by tomu bolo v prípade keby sa každý z komponentov navrhoval samostatne.  Sériový Turbo Muffler je navrhnutý tak, aby zjemnil zvuk produkovaný turbodúchadlom počas svojej práce a odobral mu tak teda presne to, čo si fanúšikovia preplňovaných áut užívajú. APR Turbo Muffler nielen odstraňuje túto vlastnosť sériového komponentu, ale navyše aj eliminuje jeho reštrikcie, ktoré spôsobujú turbulencie a znižovanie výkonu. Výstup z APR Turbo Mufflera má prierez až o 66 % väčší ako sériový komponent. Súčasným vylepšením ako samotného Turbo Mufflera tak aj výstupnej hadice turbodúchadla bolo možné dramaticky zväčšiť vnútorný priemer týchto komponentov, aby tak presne zodpovedal zväčšenému priemeru ostatných APR komponentov sacieho traktu, rovnako ako je tomu pri vozidlách s vyšším výkonom ako sú napríklad VW Golf R / Audi S3. Na rozdiel od niektorých komponentov iných výrobcov, ktoré sú na trhu APR komponenty zachovávajú kriticky dôležitú ventilačnú štrbinu odvetrania kľukovej skrine (PCV), ktorá je nevyhnutná pre správnu činnosť motora. Z dôvodu tejto štrbiny nie je potrebné, tak ako tomu bolo pri predošlej generácii tohto motora, dokonale utesniť priestor medzi Turbo Muffler-om a turbodúchadlom. Telo Turbo Muffler-u tak bolo možné vyrobiť z jedného kusu bez potreby použitia ďalších tesnení. Kvalitná povrchová úprava v saténovo čiernom prevedení a logo APR nesmú chýbať!

Ku Turbo Muffler-u je pripojená výstupná hadica turbodúchadla, ktorá nahrádza ako továrenskú gumenú hadicu tak aj slabé továrenské spony vysokokvalitnou viacvrstvovou silikónovou hadicou a silnými sponami Clampco. Hadica má o 66% väčšiu plochu prierezu ako továrenská, čo bolo možné dosiahnuť vďaka konštrukčným vylepšeniam ako na Turbo Muffler-i tak aj na výstupnej hadici turbodúchadla. Vnútro hadice je hladké a vystlané fluorosilikónovým materiálom navrhnutým tak, aby odolával degradácii spôsobenej olejom a predlžoval tak životnosť komponentov. Stupňovité výstupky EZ-Flow v hadici umožňujú hladké spojenie medzi hadicou a potrubím pre neprerušované prúdenie vzduchu bez turbulencií. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva z čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Okrem toho je materiál hadice navrhnutý tak, že pri vysokej teplote pevne priľne ku potrubiu aby tak pomohol vytvoriť tesnejší spoj, ktorý zabráni úniku plniaceho tlaku a zabráni zošmyknutiu hadice. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. APR Turbo Muffler je kompatibilný s OEM turbodúchadlom. APR výstupná hadica turbodúchadla je kompatibilná ako s vylepšeným APR tak aj s OEM tlakovým potrubím.

APR výstupné potrubie turbodúchadla

Tento komponent nahrádza továrenské plastové potrubie vysokokvalitným hliníkovým potrubím s konštantným priemerom bez zúžení. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva s čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Na rozdiel od OEM potrubia, ktoré je vyrobené z lacného plastu, je APR tlakové potrubie vyrobené z hliníku, čo zabraňuje jeho praskaniu a roztápaniu sa pri extrémnych podmienkach ako je tomu pri sériovom potrubí. Potrubie je na svojich koncoch vybavené oblou vydutou hranou, ktorá dodáva tomuto systému vyššiu odolnosť voči skĺznutiu hadice. Všetky montážne konzoly sú privarené k potrubiu technológiou TIG. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. Atraktívna saténovo-čierna povrchová úprava a logo APR nesmú chýbať! Toto potrubie je kompatibilné ako s vylepšenými APR tak aj s OEM tlakovými hadicami.

APR tlakové hadice Intercooler-u

Tento produkt nahrádza ako továrenské gumené hadice tak aj slabé továrenské spony vysokokvalitnými viacvrstvovými silikónovými hadicami a silnými sponami Clampco. Vnútro hadice je hladké a vystlané fluorosilikónovým materiálom navrhnutým tak, aby odolával degradácii spôsobenej olejom a predlžoval tak životnosť komponentov. Stupňovité výstupky EZ-Flow v hadici umožňujú hladké spojenie medzi hadicou a potrubím pre neprerušované prúdenie vzduchu bez turbulencií. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva s čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Okrem toho je materiál hadice navrhnutý tak, že pri vysokej teplote pevne priľne ku potrubiu aby tak pomohol vytvoriť tesnejší spoj, ktorý zabráni úniku plniaceho tlaku a zabráni zošmyknutiu hadice. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. APR Turbo Muffler je kompatibilný s OEM turbodúchadlom. APR hadice Intercooler-u sú kompatibilná ako s vylepšeným APR tak aj s OEM tlakovým potrubím a Intercooler-om.

APR potrubie telesa škrtiacej klapky

Tento produkt nahrádza OEM plastové potrubie vysokokvalitným hliníkovým potrubím s konštantným priemerom. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva s čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Na rozdiel od OEM potrubia, ktoré je vyrobené z lacného plastu, je APR tlakové potrubie vyrobené z hliníku, čo zabraňuje jeho praskaniu a roztápaniu sa pri extrémnych podmienkach ako je tomu pri sériovom potrubí. APR potrubie neobsahuje vnútorný konštrukčný prvok, ktorý vytvára zbytočnú reštrikciu a je náchylný na prasknutie. Potrubie obsahuje aj dodatočný port so záslepkou, ktorý možno použiť napríklad pre ďalší senzor alebo vstrekovanie vody/metanolu atď... Potrubie je na svojich koncoch vybavené oblou vydutou hranou, ktorá dodáva tomuto systému vyššiu odolnosť voči skĺznutiu hadice. Všetky montážne konzoly aj dodatočný port sú privarené k potrubiu technológiou TIG. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. Atraktívna saténovo-čierna povrchová úprava a logo APR nesmú chýbať! Toto potrubie je kompatibilné ako s vylepšenými APR tak aj s OEM tlakovými hadicami.

APR tlaková hadica telesa škrtiacej klapky

Tento produkt nahrádza ako továrenskú gumenú hadicu tak aj slabé továrenské spony vysokokvalitnými viacvrstvovými silikónovými hadicami a silnými sponami Clampco. Vnútro hadice je hladké a vystlané fluorosilikónovým materiálom navrhnutým tak, aby odolával degradácii spôsobenej olejom a predlžoval tak životnosť komponentov. Stupňovité výstupky EZ-Flow v hadici umožňujú hladké spojenie medzi hadicou a potrubím pre neprerušované prúdenie vzduchu bez turbulencií. Za účelom maximalizácie výkonu bola venovaná veľká pozornosť aj dráhe prúdenia vzduchu, ktorá pozostáva s čo najmenej zakrivení s malým polomerom. Okrem toho je materiál hadice navrhnutý tak, že pri vysokej teplote pevne priľne ku potrubiu aby tak pomohol vytvoriť tesnejší spoj, ktorý zabráni úniku plniaceho tlaku a zabráni zošmyknutiu hadice. Toto všetko vedie k vyššej spoľahlivosti celého systému a zvýšeniu výkonu vďaka menej reštriktívnej dráhe pre prúdiaci vzduch. APR Turbo Muffler je kompatibilný s OEM turbodúchadlom. APR hadice Intercooler-u sú kompatibilná ako s vylepšeným APR tak aj s OEM tlakovým potrubím.


Určenie

VW Golf VIII GTI (2020+)
 

Audi Q3 45TFSI 2.0 TSI (2018+)
 

Cupra Leon KL1/KL8 FW 245 TSI (2020+)
 

Seat Tarraco 2.0 TSI (2018+)
 

Škoda Octavia IV RS NX 2.0 TSI (2020+)