
AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 750 €
Cena bez DPH: 610 €
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
APR DQ381 TCU Upgrade
APR s potešením predstavuje ultimátnu úpravu riadiacej jednotky automatických prevodoviek (TCU) pre 7-stupňové prevodovky DSG / S-Tronic DQ381!
APR TCU úprava dramaticky vylepšuje funkcie, jazdné vlastnosti a výkon prevodoviek DQ381 prostredníctvom nespočetného množstva vylepšení a vlastných funkcií. Bežná denná jazda bude po úprave plynulejšia a omnoho zábavnejšia, pretože sa odstránia klasické neduhy spojené so sériovým softvérom ako je podtáčanie motora, automatické radenie aj v manuálnom režime, pomalé preraďovanie atď. Agresívnejšia jazda bude poskytovať omnoho športovejší zážitok z jazdy vďaka schopnosti prevodovky prenášať vyšší výkon a krútiaci moment, zvýšenému tlaku medzi spojkovými lamelami, kratšiemu času preraďovania, sofistikovanejšiemu Launch Control-u a ďalším funkciám, s ktorými bola AUDI S3 APR Stage 2 schopná skrátiť čas na ¼ míle až o 2 desatiny sekundy. Táto úprava bola optimalizovaná tak, aby čo najviac zrýchlila akceleráciu ako pri agresívnej športovej jazde, tak aj pri bežnej každodennej pohodovej jazde. Toto všetko prichádza spolu s možnosťou prispôsobenia si niektorých funkcií, ktoré si budete môcť vybrať počas nahrávania úpravy. Úprava sa nahráva do riadiacej jednotky prevodovky prostredníctvom OBDII zásuvky, takže nie je potrebný žiaden fyzický zásah do hardvérového vybavenia vozidla.
Zoznam funkcií
Pri jazde v režime čiastočného zaťaženia nebude prevodovka automaticky radiť vyšší prevodový stupeň, aby motor nebežal zbytočne na nezmyselne nízke otáčky. Počas doby radenia prevodových stupňov sa udržiava turbodúchadlo roztočené pre lepší zážitok z jazdy
Stratégia radenia prevodových stupňov zodpovedá požiadavkám na vyšší výkon aj krútiaci moment, ktorý APR úpravy riadiacich jednotiek motorov poskytujú. Každý prevodový stupeň má presne stanovené otáčky radenia, aby sa zrýchlila akcelerácia vozidla
Maximálny tlak medzi lamelami bol zvýšený na hodnotu 17.5 bar, čo dáva prevodovke schopnosť kontinuálne zvyšovať tlak medzi spojkovými lamelami až po jeho maximálnu hodnotu, ktorá je potrebná pri jazde kde je požiadavka na maximálny výkon a krútiaci moment
Obmedzovač maximálneho krútiaceho momentu bol posunutý tak, aby prevodovka neobmedzovala maximálnu hodnotu prenášaného krútiaceho momentu stanovenú výrobcom. To umožňuje prevodovke pracovať správne aj pri prenášaní zvýšeného krútiaceho momentu
V manuálnom režime Vám bude umožnené podraďovať až dovtedy, dokým by otáčky nasledujúceho prevodového stupňa nepresiahli obmedzovač. To zahŕňa aj odomknutie možnosti podradiť až na 1. prevodový stupeň
Radenie pomocou pádiel pod volantom bude mať rýchlejšiu odozvu, čo sa prejaví na rýchlejšej akcelerácii a menšom oneskorení nábehu turbodúchadla
Čas strávený radením prevodových stupňov bol zredukovaný na absolútne minimum, ktoré prevodovka dokáže po fyzickej a mechanickej stránke zvládnuť. Počas bežnej jazdy pri čiastočnom zaťažení motora je radenie koncipované tak, aby bolo síce trošku pomalšie no o to komfortnejšie a prívetivejšie ku hardvéru prevodovky |
Čas potrebný na pohnutie sa vozidla z miesta po uvoľnení brzdového pedálu bol zredukovaný pre viac prirodzený pocit z jazdy
Počas nahrávania úpravy riadiacej jednotky prevodovky si môžete zvoliť či chcete ponechať automatické radenie smerom nahor alebo nie. Pokiaľ sa ho rozhodnete vypnúť, tak v manuálnom režime vás prevodovka pustí s otáčkami motora až po obmedzovač bez toho, aby sama preradila. Konečne tak budete pánom situácie Vy!
Počas nahrávania úpravy si môžete zvoliť maximálne otáčky pre funkciu Launch Control, ktoré zahŕňajú tri hodnoty otáčok v závislosti na stlačení plynového pedálu
Čas potrebný na uvedenie vozidla do pohybu po uvoľnení brzdového pedálu pri použití Launch Controlu bol značne zredukovaný pre rýchlejšie reakciu a akceleráciu
Funkcia Launch Control je teraz dostupná aj pri zapnutom ESP. V určitých situáciách a so správnym naladením môže byť akcelerácia z Launch Control-u so zapnutým ESP rýchlejšia ako bez neho. ESP začne obmedzovať výkon až pri nadmernom pretáčaní kolies
Už Vás nebude obmedzovať žiadne počítadlo, ktoré limituje počet štartov so zapnutou funkciou Launch Control
Pri jazde na hociktorom z jazdných režimov „D“, „S“ alebo „M“ sa Vám bude zobrazovať aktuálny zaradený prevodový stupeň na palubnom počítači alebo virtuálnom cockpite |
Cesta akou to robí APR
APR priame preprogramovanie
APR TCU Composer
Zostava APR TCU
|
Vývoj úpravy TCU
|
Platba a vykonanie úpravy
Dá sa objednať a zaplatiť vopred bankovým prevodom a následne sa len dohodnúť na termíne úpravy alebo zaplatiť v hotovosti na mieste po úprave. V prípade platby v hotovosti zvoľte pri platení platbu dobierkou. Po objednaní budete kontaktovaný a dohodne sa termín úpravy, ktorá bude vykonaná v priestoroch našej prevádzky.
Bezpečnosť
|
Záruka
|
Vrátenie peňazí
|