0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

RacingLine Performance vystreďovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa CUPRA Leon Ateca Formentor

RacingLine Performance vystreďovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa CUPRA Leon Ateca Formentor
RacingLine Performance vystreďovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa CUPRA Leon Ateca Formentor
RacingLine Performance vystreďovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa CUPRA Leon Ateca Formentor
RacingLine Performance vystreďovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa CUPRA Leon Ateca Formentor
RacingLine Performance vystreďovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa CUPRA Leon Ateca Formentor
RacingLine Performance vystreďovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa CUPRA Leon Ateca Formentor
RacingLine Performance vystreďovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa CUPRA Leon Ateca Formentor

Cena s DPH: 65

Cena bez DPH: 54

Výrobca: Racingline Performance

Kód produktu: VWR810009

Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

Racingline Performance centrovacia sada ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa pre vozidlá s pohonom všetkých kolies (4Motion/4Drive/AWD) MQB a MQB EVO

Racingline Performance centrovacia sada na vystredenie držiaku ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa je určená pre vozidlá koncernu VW s pohonom všetkých kolies postavené na platforme MQB a MQB EVO. Dramaticky zmenšuje príliš veľké továrenské tolerancie medzi dierami pre skrutky a samotnými upevňovacími skrutkami držiaku ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa, aby sa vždy po celý čas používania vozidla (ako aj vždy po montáži / demontáži kĺbového hriadeľa) zachovala presná a stabilná poloha hnacieho hriadeľa voči rozvodovke na jednom a diferenciálu na druhom konci. Táto precízne navrhnutá a vyrobená centrovacia sada na vystredenie držiaku ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa centruje sériový držiak stredového podporného ložiska hnacieho hriadeľa zredukovaním továrenských tolerancií medzi otvormi v držiaku ložiska a samotnými upevňovacími skrutkami na minimum. To v dôsledku znamená, že hnací kĺbový hriadeľ (kardan) Vášho vozidla je tak neustále držaný v dokonale súosovej polohe voči obom rozvodovkám.

Jazdite so svojím vozidlom bezpečne s vedomím, že váš hnací kĺbový hriadeľ zostane za každých okolností (aj pri opakovaných prudkých rozjazdoch) v správnej polohe a znateľne sa tak predĺži životnosť ložiska, jeho púzdra, gumového krytu a tesnení.

Počas vývoja tejto sofistikovanej centrovacej sady boli vývojoví inžinieri nemilo prekvapení, koľko vozidiel malo držiak podporného ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa v nesúosovej polohe už priamo z výroby!


Upozornenie

Tento produkt je určený iba pre vozidlá s pohonom všetkých kolies 4Motion/4Drive/AWD. Nie je určený pre vozidlá s pohonom iba predných kolies (FWD).


Vlastnosti

Otvory na továrenskom držiaku sú navrhnuté tak, aby umožňovali niekoľko stupňov pootočenia držiaku ložiska, čo však spôsobuje vyosenie a dlhodobé namáhanie samotného kĺbového hriadeľa, jeho ložiska a tesnení.

Zbytočne veľké diery síce urýchľujú montáž vozidla vo fabrike, vedie to však k rýchlejšiemu opotrebovaniu puzdra a gumového krytu v dôsledku nesprávnej (nesúosovej) vzájomnej polohy hnacieho hriadeľa, rozvodovky a diferenciálu.

Každý prudký štart či preradenie smerom nahor alebo nadol vyvoláva znateľný pohyb v hnacom ústrojenstve. Po čase je preto veľmi pravdepodobné, že sa továrenské uchytenie držiaku ložiska hnacieho hriadeľa posunie mimo súosové zarovnanie.

Táto sofistikovaná vystreďovacia sada zmenšuje veľkosť otvoru pre upevňovacie skrutky z továrenského rozmeru M14 na M8, čím zabraňuje možnosti neskoršieho posunu držiaku podporného ložiska hnacieho kĺbového hriadeľa v dôsledku síl pôsobiacich pri ostrej jazde alebo prudkom rozjazde.


Montáž

Montáž centrovacej sady Racingline Performance pozostáva z 3 základných krokov:

Krok 1: Montáž pravostrannej vyrovnávacej konzoly (Right Hand Alignment bracket)

Krok 2: Montáž ľavostrannej vyrovnávacej konzoly (Left Hand Alignment bracket)

Krok 3: Dotiahnutie vyrovnávacích konzol predpísaným krútiacim momentom (40 Nm)

Montážne inštrukcie v anglickom jazyku sú k dispozícii TU

Pri montáži je dôležité, aby bola orientácia vyrovnávacích konzol centrovacej sady správna. Nesprávna montáž by mohla viesť k nesprávnemu zarovnaniu v držiaku stredového podporného ložiska hnacieho hriadeľa, čo by mohlo viesť k jeho nadmernému opotrebovaniu a následnému zlyhaniu.


Určenie

Pre všetky vozidlá platformy MQB a MQB EVO s pohonom všetkých kolies 4Motion/4Drive/AWD.

Cupra Ateca 2018+
Cupra Formentor 2020+
Cupra Leon 2020+