0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

GFB VTA Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI ŠKODA Octavia II RS, VW Golf 5/6 R GTI, AUDI A3 S3 8P, SEAT Leon 1P Cupra

GFB VTA Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI ŠKODA Octavia II RS, VW Golf 5/6 R GTI, AUDI A3 S3 8P, SEAT Leon 1P Cupra
GFB VTA Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI ŠKODA Octavia II RS, VW Golf 5/6 R GTI, AUDI A3 S3 8P, SEAT Leon 1P Cupra
GFB VTA Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI ŠKODA Octavia II RS, VW Golf 5/6 R GTI, AUDI A3 S3 8P, SEAT Leon 1P Cupra
GFB VTA Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI ŠKODA Octavia II RS, VW Golf 5/6 R GTI, AUDI A3 S3 8P, SEAT Leon 1P Cupra
GFB VTA Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI ŠKODA Octavia II RS, VW Golf 5/6 R GTI, AUDI A3 S3 8P, SEAT Leon 1P Cupra
GFB VTA Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI ŠKODA Octavia II RS, VW Golf 5/6 R GTI, AUDI A3 S3 8P, SEAT Leon 1P Cupra
GFB VTA Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI ŠKODA Octavia II RS, VW Golf 5/6 R GTI, AUDI A3 S3 8P, SEAT Leon 1P Cupra

Cena s DPH: 215

Cena bez DPH: 179

Výrobca: GFB

Kód produktu: T9451

Dostupnosť produktu: Na objednávku

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

GFB VTA Blow off ventil 1.8 & 2.0 TSI/TFSI EA113/EA888

Pokiaľ chcete ku výkonu svojho motora pridať aj zvukový prejav tak VTA blow off ventil od spoločnosti GFB je tá najlepšia možnosť. Kombináciou overených výhod GFB prelomového DV+ ventilu spolu s technológiou atmosférického odfukovania VTA poskytuje toto riešenie agresívny zvuk odfúknutia, vylepšenú odozvu na stlačenie a uvoľnenie plynového pedálu, rýchlejší nárast plniaceho tlaku ako aj jeho stabilnú hodnotu aj v extrémnych podmienkach.

Inštalačný manuál

V čom je teda VTA ventil odlišný od všetkých ostatných blow off ventilov na trhu?

VTA ventil nie je len zdrojom charakteristického „tsssss“ zvuku pri upratí plynu ako je tomu pri klasickom riešení dištančnou podložkou. Úpravou spôsobu ovládania samotného blow off ventilu ponúka rovnaké výhody ako DV+ ventil.

Zachováva ECU kontrolu blow off ventilu pre čo najrýchlejšiu odozvu.

Vyrobený z veľmi kvalitných a odolných materiálov tak aby vydržal dlho a fungoval spoľahlivo

Slabou časťou OEM konštrukcie blow off ventilu je vždy plastový ventilový mechanizmus a to je presne ten diel, ktorý bude nahradený. Táto sada obsahuje CNC opracované komponenty, ktoré vydržia naveky. Taktiež bude zmenený aj pôsob ovládania ventilu pre lepší výkon. OEM blow off ventil pozná len 2 polohy - otvorený alebo zatvorený. Keď sa úplne otvorí pri nízkom plniacom tlaku alebo počas čiastočného uvoľnenia plynového pedálu (napr. pri prejazde zákrutou), spôsobí to väčšie oneskorenie nábehu plniaceho tlaku (turbo lag) a aj jeho výrazne nelineárny priebeh. Spoločnosť GFB bola priekopníkom v používaní novej technológie vo svojom DV+ ventile, ktorá funguje tak, že používa OEM solenoid na ovládanie hodnoty tlaku za piestom a nie ovládanie samotného piestu. To umožňuje skrátiť zdvih solenoidu na minimum, čím sa zrýchľuje čas odozvy a zvyšuje sa sila ovládania. Ešte dôležitejšie ale je, že to umožňuje piestu aby sa otváral a zatváral postupne v reakcii na množstvo prítomného plniaceho tlaku, čo vyhladzuje jeho priebeh a skracuje dobu jeho nábehu (turbo lag) spôsobovaný OEM konštrukčným riešením.

GFB dizajn DV+ ventilu rieši problémy s krátkou životnosťou a únikom plniaceho tlaku, ktoré sú bežné u továrenských blow off ventiloch a tiež mení aj spôsob jeho prevádzky, aby sa tak zabezpečil lepší výkon ako sériových tak aj upravených motorov.

Tieto výhody Vás vôbec nebudú stať majetok. Namiesto vyhadzovania celého sériového systému blow off ventilu do koša (ako „riešenia“ iných výrobcov), ventil DV+ zachováva to, čo funguje a nahrádza len to, čo nefunguje.

Prečo nepoužívať len lacné podložky?

Na trhu je veľa dištančných podložiek, ktoré umožnia sériovému blow off ventilu vydávať charakteristický „tsssss“ zvuk. Robia to však len pomocou OEM ventilu a presmerovaním vzduchu nie naspäť do sania ale do atmosféry, pričom však nevýhody sériovej konštrukcie ventilu zostávajú neodstránené. Okrem toho je pri tomto type riešenia mnohokrát prietoková kapacita ventilu výrazne nižšia ako pri OEM riešení kvôli malým odfukovým otvorom použitým pri týchto lacných podložkách.

ECU vs podtlakové ovládanie

Riešenia iných výrobcov úplne odstraňujú ovládanie blow off ventilu pomocou ECU a namiesto toho používajú čisto podtlakové ovládanie. Aj keď na tom nie je nič zlé, veď tak funguje väčšina blow off ventilov, ovládanie pomocou ECU je ale oveľa rýchlejšie a dokáže detekovať a reagovať na oveľa menšie pohyby plynového pedálu. Navyše, ak je k dispozícii tak prečo ho nepoužiť?