0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR Race Downpipe System AUDI RS3 8V TTRS 8S 2.5 TFSI EVO EA855 294kW - So športovými katalyzátormi

APR Race Downpipe System AUDI RS3 8V TTRS 8S 2.5 TFSI EVO EA855 294kW - So športovými katalyzátormi
APR Race Downpipe System AUDI RS3 8V TTRS 8S 2.5 TFSI EVO EA855 294kW - So športovými katalyzátormi
APR Race Downpipe System AUDI RS3 8V TTRS 8S 2.5 TFSI EVO EA855 294kW - So športovými katalyzátormi

Cena s DPH: 2 115

Cena bez DPH: 1 763

Výrobca: APR

Kód produktu: DPK0028 + MPK0008

Dostupnosť produktu: Na objednávku

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR Race DP and Midpipes for the 2.5 TFSI EVO

APR 1. časť výfuku a stredová časť s odstránením katalyzátorov (voliteľne so športovými katalyzátormi) je ultimátne vylepšenie pre AUDI RS3 8V & TT RS 8S 2.5 TFSI EVO EA855 294kW. Táto časť výfukového potrubia je dodávaná v niekoľkých prevedeniach a je kompletne kompatibilná so zvyšnou časťou sériového výfuku. Veľká časť aspektov tohto výfuku bola vylepšená tak, aby sa dosiahli lepšia reakcia a skorší nábeh turbodúchadla, vyšší výkon aj krútiaci moment a aby zvýraznil zvuk tohto famózneho 5-valcového motora. Očakávať môžete len komponenty tej najvyššej kvality a najpokročilejšie výrobné postupy, ktoré boli použité pri jeho výrobe. V spojení s APR Stage II úpravou riadiacej jednotky motora využijete plný potenciál tohto dielu. Majitelia, ktorí už vo svojom vozidle majú APR Stage I / I+ budú mať s kúpou tohto produktu možnosť prejsť zo základnej Stage I / I+ úpravy na Stage II zadarmo!


1. diel výfuku

APR 1. diel výfuku sa vyznačuje masívnou 4 "(100mm) V-Band prírubou, ktorá sa plynulo napája na turbodúchadlo. Výfuk ďalej pokračuje kolenom k odlievanému hladkému rozdvojeniu do dvoch 2.5" (63,5) vetiev. Ide o obrovské zlepšenie oproti sériovému výfuku, pretože originálny diel má hneď za turbodúchadlom ostrý zlom a následne sa hrubo rozdvojuje do dvoch katalyzátorov, ktoré sálajúcim teplom negatívne ovplyvňujú ako samotný motor, tak celý motorový priestor. Po katalyzátoroch nasleduje kľukatiace sa vedenie nerovnomerného priemeru. Jedna vetva má priemer ani nie 2" (50mm), zatiaľ čo druhá má cca 2.3" (59mm). Sériový prvý diel výfuku, na rozdiel od toho APR,  teda rozhodne nebol vyrobený za účelom dosiahnutia maximálneho výkonu. 

  

APR 1. časť výfuku je vyrobená z T304 nerezovej ocele. Odliata "Y" časť je vyleštená elektrickými výbojmi a zvyšné ohýbané vedenie má brúsený povrch. Tak ako u všetkých APR výfukových systémov, aj tu prebiehalo zváranie jednotlivých častí technológiou TIG so spätným odsávaním argónového plynu (back Purging).

  

Výfuk obsahuje precízne laserovo vyrezané držiaky s integrovanými závitmi pre jednoduché a spoľahlivé spojenie s originálnymi držiakmi na vozidle. V-Band príruba je precízne opracovaná na CNC stroji. 3-skrutkové príruby sú vyrezané laserom s vyrovnanými dosadacími plochami pre dokonalé utesnenie v mieste ich spojenia. Príruby na lambdasondy sú odliate z nerezovej ocele a navarené na povrch vedenia, aby nedošlo k narušeniu prúdenia výfukových plynov. Flexi spojky (vlnovce) majú hladkú a zosilnenú vnútornú stenu pre dokonalé utesnenie výfuku a pre dlhú životnosť.

   

Súčasťou tohto výfukového systému je autorizačný kód, vďaka ktorému budú mať majitelia APR Stage I / I+ úpravy umožnený prechod na Stage II zadarmo. Zákazníci, ktorí ešte nemajú žiadnu APR úpravu vo svojom vozidle budú mať po kúpe tohto produktu možnosť úpravy na Stage II za cenu ako Stage I / I+.


Stredový diel s katalyzátormi

Obe vetvy stredového dielu majú priemere 2.5 "(63,5 mm) a sú navrhnuté ako jednoduché vylepšenie, ktoré sa montuje kus za kus za sériový diel. Jedná sa vedenie z T304 nerezovej ocele s brúsenou povrchovou úpravou, strojovo ohýbané s laserovo opracovanými prírubami a zrovnanými dosadacími plochami, ktoré sú privarené technológiou TIG. Nové tesnenie a medené matky sú súčasťou balenia.

  

Táto časť výfuku obsahuje dva športové 300 komorové katalyzátory GESI, ktoré sú určené pre vozidlá s preplňovaním. Telá katalyzátorov sú pevne uchytené v obale, ktorý má na každej strane plynulý nábeh, ktorý napomáha prúdeniu výfukových plynov.


Testovanie výkonu

APR Stage II úprava (98oct a E85) vs. Sériový výkon

APR Stage II úprava vs. APR Stage I úprava (98oct a E85)

APR Stage 2 úprava vs. APR Stage 1+ úprava (98oct a E85)


Určenie

Určené pre vozidlá s motorom EA855.2 EVO 294kW

AUDI RS3 8V
AUDI TTRS 8S