0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO

APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO
APR potrubie telesa škrtiacej klapky AUDI RS3 8V 8Y TTRS 8S 2.5 TFSI EVO

Cena s DPH: 1 150

Cena bez DPH: 958

Výrobca: APR

Kód produktu: MS100198

Dostupnosť produktu: Posledný kus skladom

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR THROTTLE BODY INLET SYSTEM - 2.5T EA855 EVO

APR potrubie telesa škrtiacej klapky je komplexným vylepšením systému sériového potrubia vedúceho od výstupu z intercoolera až ku telesu škrtiacej klapky. Všetky sériové komponenty sú nahradené novými, ktoré poskytujú až o 34% väčší prietok vzduchu. To sa dosiahlo zväčšením plochy prierezu potrubia a odstránením zúženého prierezu v mieste ohybu priamo pred telesom škrtiacej klapky.

Vďaka jednodielnemu odliatku tento systém eliminuje dva body kde sa najčastejšie prejavuje únik plniaceho tlaku (boost leak). Sériová gumená hadica výstupnú z intercoolera je nahradená novou, viacvrstvovou silikónovou hadicou, ktorá je navyše vystužená drôtom. Silné svorky zabezpečujú silnejší spoj a odolávajú tak únikom plniaceho tlaku lepšie ako ich sériové náprotivky. Hliníkový adaptér škrtiacej klapky obsahuje aj otvor so závitovou záslepkou, ktorý je možné použiť napríklad pre inštaláciu vedenia pre ukazovateľ pretlaku v sacom potrubí (boost gauge) alebo čokoľvek iné. Tento systém obsahuje samozrejme všetok potrebný inštalačný materiál vrátane nových tesnení škrtiacej klapky a sacieho potrubia, ktoré sú bežným problematickým bodom úniku plniaceho tlaku, na ktorý sa len veľmi ťažko prichádza.

Tento komplexný systém je oveľa väčší ako sériový vďaka rozsiahlemu dizajnu odliatého vstupného potrubia a silikónovej hadici s väčším vnútorným priemerom. Napriek tomu, že je APR systém zásadne väčší tak je oproti sériovému systému ťažší len o 1kg! Jednoducho povedané, APR systém je kompletným komplexným vylepšením s väčším prietokom ako sériový alebo hocijaký iný konkurenčný systém a je to jediným systém vstupu do škrtiacej klapky, ktorý kedy budete potrebovať!

Upozornenie: Vozidlá modelového roku 2019+ vyžadujú montáž adaptéru MS100198-A pokiaľ už nemajú nainštalované kompletné APR sanie CI100038-A. U niektorých európskych modelov má MAP snímač upevňovací otvor pre skrutku oproti konektoru a nie na boku snímača, tým pádom nie je kompatibilný s týmto potrubím.

Inštalačný materiál na stiahnutie


Reštrikcie

Sériové potrubie je menšieho prierezu a obsahuje veľa vnútorných reštrikcií (pozri fotky nižšie). Po inštalácii APR systému potrubia telesa škrtiacej klapky sa prietok vzduchu zvíši až o 34%!


Porovnanie tlakov a rýchlosti prúdenia


Meranie prietoku vzduchu