
AUDI RS3 a OPF delete kit
Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.
Cena s DPH: 845 €
Cena bez DPH: 687 €
Výrobca: Racingline Performance
Kód produktu: VWR130010
Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní
Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!
Racingline Performance Oil Catch Tank 2.0 TSI EA888 Gen4 MQB + MQB EVO
Pokiaľ chcete so svojím vozidlom, vybaveným výkonným motorom 2.0 TSI / TFSI EA888 Gen4, jazdiť a úživať si ho naplno aj na závodnom okruhu, oblúbenej okreske, resp. horskom priesmyku, jednoznačne potrebujete systém manažmentu oleja Racingline Performance Oil catch tank!
Tento systém Racingline Performance Oil catch tank bol navrhnutý špeciálne pre najnovšie motory 2.0 TSI / TFSI EA888 Gen4, pričom pozostáva z hliníkovej separačnej platne, ktorá kompletne nahrádza továrenský systém PCV ventilu, ďalej prémiovýchi opletených hadíc vedenia oleja a atraktívnej pohľadovej nádobky samotného separátora / odlučovača agresívnych olejových výparov a kondenzátu. Celý tento sofistikovaný systém samozrejme dopĺňa aj potrebný montážny materiál v prémiovom vyhotovení.
Racingline Oil Catch Tank pomáha udržovať medzichladič, sacie potrubie a celý sací systém bez usadenín oleja – čím sa zabezpečí konzistentne čistý a neobmedzený prietok vzduchu. Tým, že tento systém zabraňuje recirkulácii oleja a vodnej pary cez sacie potrubie, pomáha minimalizovať dlhodobé hromadenie uhlíka v sacom potrubí a sacích ventiloch. Výsledkom je čistý a dlhodobo neobmedzený prietok vzduchu bez reštriktívnych karbónových usadenín a znečistenia.
Separačná nádoba systému Oil Catch Tank
Základom systému filtrácie oleja a zachytávania olejových výparov je záchytná nádržka – separátor systému Racingline Performance Oil Catch tank, ktorý obsahuje 3-cestný systém zachytávania oleja so spätnými klapkami a vnútornými prepážkami na efektívne zachytávanie prebytočnej vlhkosti a agresívnych olejových výparov.
Táto veľkokapacitná zachytávacia nádoba s tromi prepážkami, ktorá využíva sofistikovanú zostavu filtrácie z filtračnej peny a prepážok na separáciu olejovej hmly aj kondenzátu, funguje s výnimočnou účinnosťou a chráni tak intercooler, turbodúchadlo, sacie ventily a celý sací trakt pred skondenzovanými olejovými výparmi a usadeninami, pričom zaisťuje prúdenie čistého nasávaného vzduchu cez celé sacie potrubie.
Hladinu zachytených olejových pár je možné pohodlne kontrolovať pomocou zabudovanej mierky s vrúbkovanou rukoväťou. Na dne nádobky sa nachádza vypúšťacia skrutka, cez ktorú sa Oil Catch Tank vyprázdňuje (viď. odstavec “Prevádzka systému olejového manažmentu Racingline Performance Oil Catch Tank“ nižšie). Pre uchytenie nádobky sú využívané existujúce úchyty v motorovom priestore.
Engine breather plate – separačná platňa
Napojenie tohto dômyselného systému olejového manažmentu na mazací systém motora vozidla je riešené prostredníctvom tzv. engine breather plate – priamou náhradou za továrenský kryt PCV ventilu.
Celý systém vo výsledku vyzerá ako originálne riešenie, ktoré nijako nenarušuje vzhľad motorového priestoru, práve naopak – je jeho výrazným obohatením. Integrovaná prepážka v engine breather plate (hliníkovej eloxovanej platni, nahradzujúcej kompletný továrenský PCV ventil) zabraňuje nežiaducemu odlievaniu oleja a tým nedostatočnému mazaniu hlavy valcov v extrémnych situáciách. Olejové výpary sú do externej nádobky separátora vedené nylonom opletenými nerezovými hadicami, ktoré sú osadené čierno eloxovanými leštenými fitingami AN10 pre dokonalý vzhľad a funkčnosť.
Po montáži systému manažmentu oleja od Racingline Performance bude vždy dostupné dostatočné množstvo oleja na správne mazanie motora za každých okolností a to aj pri vysokých odstredivých silách, ktoré vznikajú pri prudkom brzdení a rýchlych prejazdoch dlhých tiahlych zákrut. Olejové bazény, ktoré sa pri týchto silách tvoria na vozidlách bez tohto olejového systému v prednej časti motora, vedú k oblakom bieleho dymu za vozidlom a strate schopnosti dostatočne mazať komponenty motora, pričom hrozí jeho fatálne poškodenie!
Racingline Performance – záruka kvality a kompetentnosti
Všetky produkty Racingline Performance sa vyznačujú kvalitnými materiálmi, náročným produktovým vývojom a testovaním a dlhoročnými skúsenosťami produktových inžinierov Racingline Perfomance, ktorí pravidelne prinášajú produkty a konštrukčné riešenia, odvodené z motoršportu, overené v extrémnych podmienkach závodných tratí, ktoré sú vhodné a využiteľné aj do bežných vozidiel. Voľbou tejto vychýrenej značky nemôžete nič pokaziť, ide o najlepšie aftermarketové tuningové produkty dostupné pre Vaše vozidlo. Gény Racingline Performance sú v prostredí motoršportu a okruhových pretekov. Vďaka produktom Racingline Performance máte aj Vy možnosť vyťažiť z dlhoročných skúseností britského pretekárskeho tímu špičkových jazdcov a vývojových inžinierov to najlepšie pre Vás a Vaše vozidlo.
Montáž systému olejového manažmentu Racingline Performance Oil Catch Tank
Nakoľko ide o pomerne komplexnú montáž a akékoľvek chyby na olejovom systéme motora môžu v konečnom dôsledku spôsobiť zníženie jeho životnosti, resp. fatálnu mechanickú haváriu, dôrazne odporúčame, aby ste montáž prenechali skúsenému automechanikovi s patričnými znalosťami, skúsenosťami a vybavením.
Pri montáži odporúčame vykonať aj olejový servis – výmenu motorového oleja. Používajte iba kvalitné motorové oleje podľa špecifikácie výrobcu vozidla. Neprekračujte výrobcom stanovené intervaly výmeny. V prípade, že vozidlo používate v náročných podmienkach s častým využívaním maximálneho výkonu motora (jazdy na pretekárskom okruhu a pod.), je potrebné intervaly výmeny skrátiť a motorový olej vymieňať častejšie.
Prevádzka systému olejového manažmentu Racingline Performance Oil Catch Tank
Racingline Performance odporúča kontrolovať hladinu usadenín v nádobke separátora každé 2 týždne pomocou integrovanej mierky a vyprázdniť nádobu, keď už je takmer plná. Intervaly kontroly a vypúšťania sú závislé od jazdných podmienok, stavu motora, miery využívania výkonu motora a okolitých podmienok. Taktiež sa odporúča, aby bola nádobka separátora preventívne vyprázdnená po každej návšteve pretekárskeho okruhu a vysokej záťaži motora.
Výrobca VYSLOVENE neodporúča prevádzkovať vozidlo s plnou nádobkou separátora, nakoľko môže prísť k závažnému poškodeniu motora a / alebo turbodúchadla. Hladinu usadenín v nádobke separátora je potrebné kontrolovať v pravidelných intervaloch, v zimnom období skrátených, nakoľko olejové usadeniny v separátore obsahujú vodu, ktorá môže pri zanedbanej kontrole a nevyprázdnení nádobky zamrznúť, čo môže mať za následok poškodenie a / alebo predčasné opotrebenie motora a turbodúchadla.
Voliteľné príslušenstvo
Pri vozidlách, ako napr. VW Golf 8 R, Audi S3 8Y, ako aj pri vozidlách platformy MQB / MQB EVO vybavených automatickou DSG prevodovkou, je nevyhnutné dokúpiť aj Racingline Performance kit pre premiestnenie nalievacieho hrdla nádobky ostrekovačov (→VWR13G800RFK). Sériové nalievacie hrdlo nádobky ostrekovačov totiž prekáža inštalácii nádobky separátora.
Pre výrazné uľahčenie a zjednodušenie procesu vyprázdňovania nádobky separátora oleja odporúčame dokúpiť aj Racingline Performance kit pre jednoduché vypúšťanie nádobky separátora oleja.
K tomuto produktu sa veľmi dobre hodí a dopĺňa ho Racingline Performance magnetická výpustná skrutka motorového oleja, ktorá zabezpečí, aby sa abrazívne kovové mikročastice, ktoré vznikajú pri práci motora, zachytávali na magnetickom konci výpustnej skrutky v olejovej vani a voľne necirkulovali v mazacom systéme motora. Tento sofistikovaný produkt výrazne znižuje riziko mechanickej havárie motora, spôsobenej nezachytenými kovovými mikročasticami, cirkulujúcimi v olejovom systéme motora.
Určenie
Pre vozidlá s motorom 2.0 TSI / TFSI EA888.4 (Gen4) so sériovým výkonom motora 245 – 333 HP (180 – 245 kW) s turbodúchadlami Garrett a Continental.
Upozornenie
Tento produkt nie je kompatibilný s továrenských krytom motora, rovnako tak ani s inými krytmi motora. Kryt motora je potrebné pred montážou Racingline Performance Oil Catch Tank demontovať.
Tento produkt je URČENÝ LEN pre najnovšiu generáciu koncernových motorov 2.0 TSI / TFSI EA888.4 (Gen4 EVO).
Pre staršiu generáciu motorov 1.8 / 2.0 TSI / TFSI konštrukčnej rady EA888 Gen3 /Gen3B je určený tento systém manažmentu oleja so separátorom olejových výparov.
Pre motory 2.0 TFSI konštrukčnej rady EA113 je určený tento systém manažmentu oleja so separátorom olejových výparov.
VW Golf 8 & 8.5 GTI 2020+
VW Golf 8 & 8.5 GTI Clubsport 2020+
VW Golf 8 & 8.5 R 2020+
VW Arteon 2.0 TSI EA888.4 2020+
VW Arteon R 2.0 TSI 320 HP 2020+
VW T-Roc R 2.0 TSI EA888.4 2021+
VW Tiguan II 2.0 TSI 245 HP 2021+
VW Tiguan II R 2.0 TSI 320 HP 2020+
Audi S3 8Y & 8Y.2 2020+
Audi A3 2.0 TSI 8Y & 8Y.2 2020+
Audi TTS 2.0 TFSI 8S 320 HP (EA888.4) 2021+
Audi TT 45 TFSI 8S 245 HP (EA888.4) 2021+
Audi SQ2 (facelift EA888.4) 2021+
Cupra Leon 4 & 4.5 300 TSI FW 2020+
Cupra Leon 4 & 4.5 245 TSI FW 2020+
Cupra Ateca 300 HP (EA888.4) 2021+
Cupra Formentor 310 HP 2020+
Cupra Formentor 245 HP 2020+
SEAT Tarraco 2.0 TSI 245 HP 2021+
Škoda Octavia 4 & 4.5 vRS 2.0 TSI 245 HP NX 2020+
Škoda Superb III 3V 2.0 TSI (facelift EA888.4) 2021+
Škoda Kodiaq vRS 2.0 TSI 245 HP (EA888.4) 2021+

























































