0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4

Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4
Racingline Performance Intercooler VW Polo 6 GTI AW, AW.2, Audi A1 40 TFSI 2.0 TSI EA888 Gen3.B, Gen4

Cena s DPH: 785

Cena bez DPH: 654

Výrobca: Racingline Performance

Kód produktu: VWR141001

Dostupnosť produktu: Dodáme Vám do 20-tich dní

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

Racingline Performance Intercooler pre vozidlá platformy MQB-A0 s motorom 2.0 TSI EA888 Gen3.B a Gen4

Je všeobecne známym faktom, že na vozidlách vybavených výkonnými turbomotormi 2.0 TSI rady EA888 Gen3.B a Gen4 nezvláda sériový medzichladič stlačeného vzduchu (intercooler) pri vysokých vonkajších teplotách a častom využívaní maximálneho výkonu motora dostatočne ochladzovať turbodúchadlom stlačený vzduch, pričom dramaticky stúpa teplota nasávaného vzduchu (IAT), následkom čoho riadiaca jednotka motora citeľne znižuje jeho výkon. Tento problém je ešte výraznejší na upravených vozidlách s vyšším výkonom ako sériový. Stačí, aby motor opakovane pracoval v plnej záťaži (za istých podmienok stačí už jeden kickdown a teplota nasávaného vzduchu prudko stúpa) a sériový intercooler z dôvodu svojej lacnej “tube&fin“ konštrukcie orientovanej predovšetkým na nízke výrobné náklady už nedokáže v dostatočnej miere plniť svoju funkciu. Je nutné počítať s dlhými prestávkami na dochladzovanie sériového intercoolera a zníženým výkonom motora. Jediným systémovým riešením tohto závažného problému je výmena sériového intercoolera za väčší, výkonnejší a efektívnejší.

Intercooler od Racingline predstavuje priamu náhradu sériového intercoolera a zároveň jeden z najsofistikovanejších a najúčinnejších “performance“ intercoolerov dostupných pre dané vozidlá. V porovnaní so sériovým intercoolerom dokáže udržiavať nízke teploty nasávaného vzduchu (IAT) aj na vozidlách so zásadne zvýšeným výkonom, ktoré sú opakovane vystavované plnej záťaži, pričom nepríjemné prestávky na dochladzovanie už nebudú potrebné. Vďaka tomuto systémovému riešeniu, ktoré minimalizuje nežiadúce prehrievanie nasávaného vzduchu ako aj samotného telesa intercoolera (heat soak), budete môcť výužívať plný výkonový potenciál vášho motora podstatne častejšie a intenzívnejšie ako doteraz.

Sofistikovaná konštrukcia typu “bar&plate“ a jej výnimočné vlastnosti

Na rozdiel od sériového intercoolera lacnejšej a menej efektívnej konštrukcie typu “tube&fin” používa intercooler Racingline Performance masívne stupňovité chladiace jadro starostlivo prepracovanej a premyslenej konštrukcie typu “bar&plate“, ktorého objem je v porovnaní so sériovým intercoolerom až o 56% vačší. Nárast prednej chladiacej plochy predstavuje zväčšenie takmer o 25%. Pokročilá konštrukcia “bar&plate“ je navyše podstatne robustnejšia a na rozdiel od medzichladičov typu “tube&fin”, ktoré sú podstatne náchylnejšie na mechanické poškodenie, oveľa lepšie znáša ostreľovanie prednej chladiacej plochy intercoolera kamienkami a nečistotami z ciest, čomu sa pri intercooleri určenom na čelnú zástavbu do prednej masky vozidla (FMIC) prakticky nedá vyhnúť.

Chladič konštrukcie “bar&plate” je chladič s priečkami, medzi ktorými sú chladiace rebrá. Vývojoví inžinieri Racingline sa sústredili na výber optimálnej konštrukcie chladiča so správnou veľkosťou a hustotou chladiacich rebier, vďaka čomu je intercooler od Racingline vysoko efektívny, zásadne znižuje teplotu nasávaného vzduchu (IAT), čo ma pozitívny vplyv na výkon motora a vďaka nízkemu prietokovému odporu zároveň predstavuje jedno z najúčinnejších riešení konzistentného ochladzovania turbodúchadlom stlačeného a zohriateho vzduchu na trhuV rámci náročného vývojového a testovacieho procesu bolo objektívne zistené, že v závislosti od zaťaženia motora a okolitých podmienok boli vo vozidle vybavenom Racingline intercoolerom teploty nasávaného vzduchu (IAT) až o veľmi významných 20.5 ⁰C nižšie ako pri vozidle vybavenom sériovým intercoolerom. Tento rozdiel je veľavravný.

Chladiace jadro disponuje starostlivo optimalizovaným vedením toku ochladzovaného vzduchu a extra vysokými vnútornými rúrkami. Konštrukcia odlievaných bočníc intercoolera zaisťuje minimalizáciu nežiadúcich turbulencií a poskytuje maximálny prietok po celej ploche zväčšeného stupňovitého jadra chladiča. Vďaka tomu sa intercooler od Racingline vyznačuje nízkymi tlakovými stratami stlačeného vzduchu, maximálnym nárastom výkonu vďaka konzistentne zníženej teplote nasávaného vzduchu (IAT) aj pri opakovanej plnej záťaži motora pri vysokých teplotách okolia v letných mesiacoch a minimálnym oneskorením nábehu turbodúchadla (ľudovo “turbodiera” – turbo lag), a to aj napriek jeho zásadne väčšiemu objemu v porovnaní so sériovým intercoolerom menej robustnej a sofistikovanej konštrukcie.

Počas vývojového procesu bol samozrejme kladený dôraz aj na schopnosť intercoolera zbavovať sa nahromadeného tepla (heat soak), aby sa tak v maximálnej možnej miere zabránilo jeho nechcenému prehrievaniu a tým aj zvyšovaniu IAT. Aj v tejto disciplíne patrí intercooler od Racingline medzi najlepšie produkty na trhu.

Vlastnosti a výrazné benefity Racingline intercoolera boli v rámci vývoja a testovania dokonale preverené aj v extrémnych podmienkach pri opakovanej plnej záťaži motora na pretekárskych okruhoch. Racingline intercooler je skutočne nevyhnutný pre všetky upravené Volkswagen Polo 6 GTI AW a AW.2 a Audi A1 40 TFSI s motorom 2.0 TSI EA888 Gen3.B a Gen4. Profitovať z jeho vlastností a pokročilej konštrukcie budú samozrejme aj majitelia sériových vozidiel s týmito výkonnými motormi.

Rozmery Racingline intercoolera v porovnaní so sériovým intercoolerom

Predná plocha Racingline intercoolera – 100 200 mm² (1002 cm²)

Predná plocha OEM intercoolera – 80 500 mm² (805 cm²)

Objem Racingline intercoolera – 10 039 737 mm³ (10,03 litra)

Objem OEM intercoolera – 6 440 000 mm³ (6,44 litra)

Voliteľné príslušenstvo – silikónové tlakové hadice Racingline Performance (len pre motory 2.0 TSI EA888 Gen3.B)

Vstup a výstup Racingline intercoolera má priemer 60 mm – to znamená, že je plne kompatibilný so sériovými gumenými tlakovými hadicami, ktoré sú však pri vyšších plniacich tlakoch a teplotách nespoľahlivé a môžu viesť k neželanému úniku plniaceho tlaku (boost leak). Doporučujeme preto vybaviť Vaše vozidlo aj výrazne spoľahlivejšou, kvalitnejšou a estetickejšou sadou štyroch fluorosilikónových tlakových hadíc s vnútornou výstužou – Racingline Performance sada silikónových tlakových hadíc VW Polo GTI AW 2.0 TSI Gen3.B.

Montáž Racingline intercoolera

Racingline intercooler bol od začiatku vyvíjaný ako priama náhrada sériového intercoolera vozidiel Volkswagen Polo 6 GTI AW, AW.2 a Audi A1 40 TFSI. Montáž tak nevyžaduje žiadne nevratné úpravy, akými bývajú vŕtanie a rezanie do karosérie vozidla. Všetko je starostlivo navrhnuté tak, aby Racingline intercooler pasoval rovnako, ako sériový diel. Nie je potrebná ani úprava / výmena prednej výstuhy karosérie vozidla.

Určenie

Všetky vozidlá platformy MQB-A0 vybavené motorom 2.0 TSI EA888 Gen3.B a Gen4 so sériovým výkonom 200 a 207 HP (147 a 152 kW)

Volkswagen POLO 6 GTI AW 2017-2021
Volkswagen POLO 6 GTI AW.2 2021+

AUDI A1 40 TFSI GB 2017+