0

0

+421 911 234 281 Po - Pia 8:00 - 18:00

APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca

APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
AUDI RS3  a OPF delete kit

AUDI RS3 a OPF delete kit

Ut aliquid ex ea commodi consequatur? Integer in sapien. Pellentesaque sapien. Maacemas alqute accumsan leo.

Číst více

APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca
APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI Škoda Octavia IV RS, VW Golf 8 R GTI, Audi S3 8Y, Cupra Leon KL1/KL8 Formentor Ateca

Cena s DPH: 650

Cena bez DPH: 542

Výrobca: APR

Kód produktu: CI100040

Dostupnosť produktu: Posledný kus skladom

Počet

Dôkladne si overte či tento diel pasuje na Vaše vozidlo!

APR otvorené karbónové sanie 2.0 TSI EA888 Gen4

APR otvorené karbónové sanie je dokonalým sacím systémom pre motory 2.0 TSI EA888 EVO4, ktoré sa nachádzajú vo vozidlách postavených platforme MQB a MQB EVO. Dizajn bol navrhnutý tak, aby sa maximalizoval nárast výkonu a zvukový prejav, znížil sa pokles tlaku a zvýšil sa prietok vzduchu. Vo výsledku to znamená vyšší výkon a krútiaci moment za súčasného menšieho fyzického namáhania turbodúchadla. APR otvorené karbónové sanie nie len skvele vyzerá a znie, ale po jeho inštalácii bude motor produkovať vyšší výkon a krútiaci moment, ktorý rozhodne budete cítiť.

Konštrukcia sériového sania má veľmi dobrý základ pre vysoký výkon, avšak väčšina týchto predpokladov bola obetovaná, aby splnila iné ciele ako napríklad, aby sériové sanie stačilo len na sériový výkon, aby bolo maximálne tiché a jednoduché na výrobu atď. Je tu teda veľký priestor na zlepšenie.

APR otvorené karbónové sanie zvyšuje výkon primárne zlepšením priechodu vzduchu cez sací trakt, a to pri zachovaní pôvodnej filtrácie. S týmto saním bude Vaše vozidlo dosahovať vyšší výkon aj krútiaci moment v celom spektre otáčok. Citeľne sa zlepší aj reakcia na pohyby plynového pedálu. Zlepšený bude aj zvukový prejav a mnohí môžu v závislosti na jazdnom štýle pozorovať aj nižšiu spotrebu paliva.

 

APR otvorené karbónové sanie odstraňuje uzavretý dizajn sériového sania a používa masívny, umývateľný a opakovane použiteľný bavlnený filter so 7“ vstupom a 4“ výstupom. Toto bolo nevyhnutné na obmedzenie poklesu tlaku v celom sacom systéme a na maximalizáciu prúdenia vzduchu, pričom bolo umožnené plne si vychutnať zvuk „dýchania“ motora! Masívny filter poskytuje vynikajúcu filtráciu. Práve zväčšením filtra je toto sanie schopné obmedziť pokles tlaku bez obetovania kvality filtrácie. To je možné pomocou použitia výrazne väčšej plochy filtra. Uhlíkové vlákno ako materiál nielenže vyzerá skvele, ale umožňuje aj vytvoriť komplexný a organický tvar tepelného štítu, ktorý udržuje horúci vzduch prúdiaci cez chladiče mimo sacieho traktu. Uhlíkové vlákno navyše umožňuje obmedziť hrúbku steny sacieho potrubia, maximalizovať vnútorný priemer potrubia a tým aj prúdenie vzduchu. Uhlíkové vlákno zadržiava teplo menej ako iné materiály, napr. kov alebo hliník, takže je to ideálny materiál pre zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu motora.


Vlastnosti:

- Zvýšenie výkonu oproti sériovému saniu až o 12 AWHP

- Zvýšenie krútiaceho momentu oproti sériovému saniu až o 18 Nm

- Zvýšenie prietoku vzduchu oproti sériovému až o 60% / APR - 833 CFM vs OEM - 521 CFM

- Skvele vyzerajúci, ale hlavne funkčný tepelný štít z uhlíkových vlákien

- Tenkostenné potrubie z uhlíkových vlákien pre maximálny prietok vzduchu cez väčší vnútorný priemer

- Masívny, umývateľný a opakovane použiteľný bavlnený filter so 7“ vstupom a 4“ výstupom

- Vytvára krásny zvuk nasávania v motorovom priestore

- Zlepšuje odozvu na plynový pedál

- Znižuje pokles tlaku v sacom potrubí

- Znižuje namáhanie turbodúchadla

- Znižuje zadržiavanie tepla v porovnaní s inými materiálmi ako je kov, hliník, plast atď.

- Kompatibilné s APR karbónovým predĺžením a vstupom do turbodúchadla

- Jednoduchá inštalácia


Testovanie prietoku vzduchu (EA888 gen3)

Sériový systém sania sa výkonom nemôže rovnať APR otvorenému saniu. Prietok sériového sania (airboxu)  je iba 521 CFM pri 28“ H2O. APR otvorené karbónové sanie túto hodnotu prekonáva až o 60% a jeho prietok je až 833 CFM! Je však vždy dôležité pozrieť sa na sací systém ako celok, pretože samotné čísla prietoku nie vždy hovoria o širšom obraze. Maximálny možný prietok cez sériový nasávací otvor turbodúchadla je tesne pod 400 CFM. Akýkoľvek systém sania tento prietok zníži. Cieľom športového sania, ktoré má reálne zvýšiť výkon motora je čo najviac minimalizovať všetky obmedzenia pred turbodúchadlom, a tak zabezpečiť čo najmenšie zníženie hodnoty prietoku vzduchu oproti maximálnej možnej. Kompletné sériové sanie aj so vstupom do turbodúchadla zníži tento prietok len na 275 CFM, čo je o 31% menej ako je maximálny možný prietok. Kompletný systém APR sania vrátane otvoreného airboxu, karbónového predĺženia a vstupu do turbodúchadla zníži prietok na 345 CFM, čo je iba o 13% menej ako je maximálny možný prietok alebo o 25% menej ako sériový systém sania! To sa priamo premieta do citeľného nárastu výkonu aj krútiaceho momentu. S kompletným APR otvoreným saním zaznamenala APR AUDI S3 maximálny nárast výkonu o 12 AWHP a krútiaceho momentu o 18 Nm AWFT v porovnaní so sériovým saním. Ide o reálne prírastky, ktoré robia znateľný rozdiel ako vo výkone vozidla, tak aj v jeho zvukovom prejave!


Návrh a spracovanie

Aby sa dosiahol vyšší výkon než pri sériovom saní bolo potrebné zvýšiť prietok vzduchu, ktorý bude nové sanie schopné poskytnúť. Aby to bolo možné docieliť, inžinieri z APR sa zamerali na zmenšenie rozdielu medzi vstupným a výstupným tlakom, redukciu turbulencií, maximalizáciu efektivity filtračnej jednotky a udržanie teploty nasávaného vzduchu tak nízko ako je to len možné.


Inštalácia

APR sanie je hneď po vybratí z krabice pripravené na inštaláciu za použitia minima náradia. Po odmontovaní originálneho sacieho traktu APR sanie padne priamo na miesto a napojí sa na originálne vedenie k turbodúchadlu za použitia pôvodného originálneho príslušenstva. Nepridáva tak do motorového priestoru žiadne ďalšie spony ani hadice, ktoré by mohli byť náchylné k zlyhaniu. Keďže toto sanie presne zaujme miesto originálneho sania je plne kompatibilné s ďalšími upgradeami od APR vrátane veľkého APR Stage III turbokitu.


Vzhľad

Hneď po otvorení kapoty je zrejmé, prečo sú sania od APR tak vyhľadávané. Vďaka konštrukcii z karbónových vlákien sanie výrazne vynikne v motorovom priestore vysokovýkonného vozidla. Atraktívny vzhľad púta pozornosť a dolaďuje vzhľad motorového priestoru.


Určenie

Pre vozidlá s motormi EA888 EVO4 2.0 TSI 

AUDI A3 + S3 8Y
AUDI TT + TTS 8S (nutnosť doobjednania adaptéru)
AUDI SQ2
AUDI Q3 F3
SEAT Leon KL1/KL8
SEAT Tarraco
Škoda Octavia IV + RS
Škoda Superb III
Škoda Kodiaq + RS
Škoda Karoq
VW Arteon + R
VW Golf 8 + GTI/R
VW Passat B8
VW Tiguan MQB + R
VW T-Roc + R
CUPRA Leon KL1/KL8
CUPRA Formentor
CUPRA Ateca